نمایشگاه تصاویر فیلم‌های دفاع مقدس در موزه سینما/ روایت عکس‌ها را بشنوید | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۹
به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود؛

نمایشگاه تصاویر فیلم‌های دفاع مقدس در موزه سینما/ روایت عکس‌ها را بشنوید

همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس موزه سینمای ایران نمایشگاهی از تصاویر و نقش آفرینی هنرمندان سینما برگزار می‌کند.

نمایشگاه تصاویر فیلم‌های دفاع مقدس در موزه سینمابه گزارش صبا به نقل از روابط عمومی موزه سینما، همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس نمایشگاهی از تصاویر و نقش آفرینی هنرمندان سینما در موزه سینمای ایران برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه که ترکیبی از صدا، قصه و تصویر آثار سینمایی دفاع مقدس است، تصاویر مختلفی از برخی آثار سینمای دفاع مقدس انتخاب شده و به نمایش درمی‌آید.

در این نمایشگاه که با همکاری «صداستانگاه» برگزار می‌شود و مخاطبان با قرار گرفتن در مقابل هر تصویر و با استفاده از گوشی‌هایی که در کنار تصاویر قرار گرفته می‌توانند روایت هر عکس را با صدای بازیگر حاضر در همان تصویر بشنوند.

در برگزاری این نمایشگاه هنرمندانی همچون علی نصیریان برای بازی در فیلم «بوی پیراهن یوسف»، فاطمه معتمدآریا برای بازی در فیلم «گیلانه»، آزیتا حاجیان برای بازی در فیلم «روبان قرمز»، رضا کیانیان برای بازی در فیلم «آژانس شیشه‌ای»، مهدی فقیه برای بازی در فیلم «هور در آتش»، مجید مظفری برای بازی در فیلم «جنگ نفتکش‌ها»، مهتاب نصیرپور برای فیلم «فرزند خاک» و شهید مرتضی آوینی به روایت نقش آفرینی‌های خود می پردازند.

این نمایشگاه از پنجشنبه ۳۱ شهریورماه ساعت ۱۷ افتتاح می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۷ مهرماه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ شب از آن بازدید کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است