امین تارخ از مفاخر بازیگری بود و آثار مهمی از خود به یادگار گذاشت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۸
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد؛

امین تارخ از مفاخر بازیگری بود و آثار مهمی از خود به یادگار گذاشت

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز 3 مهرماه برای ابراز همدردی و عرض تسلیت در منزل زنده‌یاد امین تارخ حضور یافت.

امین تارخ از مفاخر بازیگری است

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز یکشنبه ۳ مهرماه در منزل زنده‌یاد امین تارخ حضور یافت و ضمن اهدای فاتحه و عرض تسلیت با خانواده آن مرحوم دیدار و ابراز همدردی کرد.

در این دیدار محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور، سیدمحمد هاشمی معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت ارشاد اسلامی، محمود سالاری معاون هنری وزارت ارشاد اسلامی و مجید زین‌العابدین مدیر کل حوزه ریاست وی را همراهی می‌کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سابقه زنده‌یاد امین تارخ در حوزه بازیگری از وی به عنوان یکی از مفاخر این حوزه یاد کرد که آثار مهمی از خود به یادگار گذاشته است.

امین تارخ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون بعدازظهر روز ۲۸ شهریور به یک‌باره دچار سکته قلبی و به بیمارستان منتقل شده بود و ۲ مهرماه براثر ایست قلبی درگذشت.

مراسم خاکسپاری پیکر این بازیگر ارزشمند سینما ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۴ مهرماه در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است