فراخوان بیست‌و‌هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۴

فراخوان بیست‌و‌هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد

فراخوان بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران از سوی انجمن هنرهای نمایشی استان تهران منتشر شد.

به گزارش صبا به نقل از ستاد خبری جشنواره، فراخوان بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، اداره کل هنرهای نمایشی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، از سوی انجمن هنرهای نمایشی استان تهران منتشر شد.

بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان تهران در چهار بخش‌ مسابقه تئاتر استان تهران، بخش ایثار، بخش ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی و بخش کارگاه‌های آموزشی برگزار خواهد شد.

آثار بخش مسابقه تئاتر استان تهران به آثاری اختصاص دارد که از آبان ماه ۱۴۰۰ تا آبان ماه ۱۴۰۱ در شهرستان‌های استان به اجرای عمومی درآمده‌اند.

آثار بخش ایثار این دوره جشنواره نمایش‌هایی هستند که با حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران تولید شده‌اند. همچنین، آثار راه‌یافته به این بخش تازه‌های تولید خواهند بود.

در بخش ویژه سردار حاج قاسم سلیمانی نیز چند اثر نمایشی به‌ صورت ویژه تولید خواهد شد و در نهایت، یک نمایش به‌ شکل مستقیم به جشنواره سراسری تئاتر ایثار به میزبانی استان یزد راه پیدا می‌کند.

آثار برگزیده این دوره جشنواره تئاتر استان تهران به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر معرفی می‌شوند.

علاقه‌مندان به حضور در ۲۷ دوره جشنواره تئاتر استان تهران می‌توانند برای ثبت‌نام به درگاه استان تهران در سایت ایران تئاتر به نشانی https://Tehran.theater.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است