نمایش‌های تئاترشهر تا اطلاع ثانوی روی صحنه نمی‌روند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۴

نمایش‌های تئاترشهر تا اطلاع ثانوی روی صحنه نمی‌روند

تمامی گروه های نمایشی مستقر در مجموعه تئاترشهر تا اطلاع ثانوی به صحنه نخواهند رفت.

به گزارش صبا، به دنبال اطلاع رسانی انجام شده درباره از سرگیری اجراهای عمومی مجموعه تئاترشهر در صبح دوشنبه چهارم مهرماه، روابط عمومی این مجموعه شامگاه روز دوشنبه چهارم مهرماه اطلاعیه جدیدی را منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

«ضمن قدردانی از تمامی گروه های نمایشی مستقر در تئاترشهر که طی روزهای گذشته آثار نمایشی خود را در تالارهای مختلف مجموعه روی صحنه برده اند به اطلاع می رسانیم، براساس آنچه در خبر صبح روز دوشنبه چهارم مهرماه به رسانه ها ارسال شد، بنابراین بود که اجرای عمومی آثار نمایشی در تالارهای اصلی، چهارسو، سایه، قشقایی و کارگاه نمایش تئاترشهر از روز چهارشنبه ششم مهرماه پیش روی مخاطبان قرار گیرند.

براساس تازه ترین تصمیمات اتخاذ شده در شامگاه روز دوشنبه چهارم مهرماه، آثار نمایشی یاد شده به منظور ایجاد فضای مناسب تر و همچنین رعایت حداکثری سلامت و امنیت تماشاگران و هنرمندان ارجمند، تا اطلاع ثانوی به صحنه نخواهند رفت.

مدیریت و کارکنان مجموعه تئاترشهر ضمن پوزش و قدردانی از حسن توجه و صبوری یکایک هنرمندان و تماشاگران ارجمند در اطلاعیه های بعدی تاریخ و زمان دقیق اجرای آثار نمایشی این مجموعه را از طریق روابط عمومی اطلاع رسانی خواهد کرد.»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است