«بالرینا» قصه فرعی «جان ویک» به سینما می‌آید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۵۸

«بالرینا» قصه فرعی «جان ویک» به سینما می‌آید

کمپانی لاینزگیت یک قصه فرعی از مجموعه «جان ویک» را با محوریت آدمکشی زن جلوی دوربین می‌برد.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، کمپانی لاینزگیت در حال ساخت اسپین‌آف یا فیلمی مشتق شده از مجموعه کارهای «جان ویک» به نام «بالرینا» با قصه‌ای حول یک کاراکتر زن است. این اثر جدید را لن وایسمن کارگردانی خواهد کرد.

فیلمنامه «بالرینا» را شی هتن، نویسنده فیلم «جان ویک: بخش ۳ –پارابلوم» قلم زده است. هنوز از قصه فیلم اطلاعاتی به بیرون درز پیدا نکرده است و معلوم نیست که آیا کیانو ریوز در نقش جان ویک در کنار این آدمکش زن حضور دارد یا نه.

کمپانی لاینزگیت بعد از استقبال وسیع مخاطبان از قسمت سوم «جان ویک» اعلام کرد قسمت چهارم این اثر نیز ساخته خواهد شد و ۲۱ می ۲۰۲۱ را به عنوان تاریخ عرضه آن اعلام کرد.

«جان ویک: بخش ۳ –پارابلوم» به نویسندگی دریک کولستاد و کارگردانی چاد استاهلسکی در ماه می ۲۰۱۹ به نمایش در آمد و با فراتر رفتن از سطح انتظارات، بیش از ۳۲۳ میلیون دلار فروش کرد تا عنوان پرفروشترین اثر شاخه Home Entertainment لاینزگیت در پنج سال گذشته را به خود اختصاص دهد.

در این قسمت جان ویک بعد از کشتن یکی از اعضای جامعه بین‌المللی آدمکش‌ها به هدفی برای این سازمان مخوف تبدیل می‌شود و برای سرش جایزه‌ای ۱۴ میلیون دلاری تعیین می‌شود.

لن وایسمن کارگردان اسپین‌آف جدید یعنی «بالرینا»،‌ سابقه ساخت آثاری چون «جهان زیرین»(۲۰۰۳)، «جهان زیرین: تکامل»(۲۰۰۶) و «جان سخت ۴»(۲۰۰۷) را در کارنامه خود دارد.

اشکان مزیدی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است