رقابت مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون آغاز شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۱۳

رقابت مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون آغاز شد

مرحله استانی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سه بخش‌ آغاز به کار کرد.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مرحله استانی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش‌های «صحنه‌ای»، «آیینی‌سنتی» و «زبان اشاره» آغاز به کار کرد.

در این مرحله در هر استان سه تا پنج داور متشکل از نمایندگان شاخه استانی انجمن قصه‌گویی، قصه‌گویان برگزیده دوره‌های گذشته، پیشکسوتان قصه‌گویی و کارشناسان حوزه ادبیات، نمایش و اجرا کار ارزیابی و داوری قصه‌گویی‌ها را برعهده خواهند داشت.

مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از استان اصفهان روز ۹ مهر آغاز شد و روز ۲۸ مهر با استان سیستان و بلوچستان به کار خود پایان می‌دهد.

داوران مرحله استانی جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در کارگاه‌ آموزشی که روز ۷ مهر ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون با حضور محمدحسین ناصربخت، مجید سعیدی و محمد گودرزی‌دهریزی برگزار شد، با سنجه‌های داوری این دوره از جشنواره آشنا شدند.

بر همین اساس، کارشناسان ارزیابی و عملکرد کانون در استان‌ها به عنوان ناظر و در بعضی از استان‌ها نیز یک ناظر از سوی دبیرخانه جشنواره در ستاد مرکزی، مسئولیت نظارت را بر عهده خواهند داشت.

مرحله پایانی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی همزمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است