مدیرکل سیمای استان‌ها و قائم مقام معاونت امور استان‌ها معرفی شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۱۲
2 انتصاب در صداوسیما؛

مدیرکل سیمای استان‌ها و قائم مقام معاونت امور استان‌ها معرفی شدند

معاون امور استان‌های سازمان صدا وسیما، در احکام جداگانه محمدباقر اعلمی و مسلم رحیمی را به ترتیب به عنوان مدیرکل سیمای استان‌ها و قائم مقام معاونت امور استان‌ها منصوب کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، حسن عابدینی معاون امور استان‌های سازمان صدا وسیما در چارچوب ساختار جدید معاونت، طی حکمی محمدباقر اعلمی را به عنوان مدیرکل سیمای استان‌ها و مسلم رحیمی را به عنوان قائم مقام معاونت امور استان‌ها منصوب کرد.

در بخشی از حکم اعلمی آمده است: «تحول در رویکرد و محتوا با نگاه به هویت محوری و عدالت گستری، تحکیم اصول و ارزش های دینی و انقلابی، افزایش هم گرایی و انسجام ملی با عنایت به تنوع زیست بوم فرهنگی و قومیتی استان‌ها ، تولید محتوای فاخر و ارتقاء کیفی تولیدات به منظور تعمیق اثرگذاری برنامه‌ها و توجه به اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان به منظور محور محتوایی برنامه سازی باید در دستور کار قرار گیرد.

پرداخت هنرمندانه سبک زندگی اسلامی-ایرانی در قالب تولید سریال، مجموعه‌های نمایشی، فیلم های تلویزیونی و…مبتنی بر قصه و درام جذاب، مشارکت هنرمندان برجسته، ارتقاء دانش و مهارت حرفه ای برنامه سازان، بهره گیری از جامعه نخبگانی میهن اسلامی و هماهنگی با معاونت های سازمان به ویژه سیما، سیاسی ، برون مرزی و فضای مجازی از دیگر اولویت هایی است که دکتر عابدینی در این حکم انتصاب برآن تاکید کرده است.»

محمدباقر اعلمی‌کارشناس ارشد ارتباطات است وسرپرستی شبکه شما، مدیر تأمین برنامه و آرشیو سیمای استان‌ها، معاون صدای مرکز البرز و مدیر جشنواره معاونت امور استان‌های سازمان از سوابق مدیریتی وی بوده است.

حسن عابدینی معاون امور استان‌های سازمان صدا وسیما، در حکمی دیگر مسلم رحیمی را به عنوان قائم مقام معاونت امور استانها منصوب کرد.

در بخشی از حکم انتصاب مسلم رحیمی آمده است: «انتظار از جنابعالی که ایثارگری و جانبازی دفاع مقدس را در کارنامه دارید این است که با اجرای مفاد حکم ریاست محترم سازمان مبتنی بر سند تحول برای معاونت امور استان‌ها، زمینه ساز تحقق هویت محوری و عدالت گستری در این حوزه را فراهم آورید. ضمنا قانون محوری، انضباط مالی، ساماندهی نیروی انسانی، ارتقاء آموزشی، تقویت هماهنگی ستاد و مراکز، پرهیز از اشرافیت مدیریتی، تشکیل شوراهای تخصصی، چابک سازی و انعطاف بخشی اقتضایی ساختار تولید و پخش از دیگر مواردی است که باید در دستورکار قرار گیرد.»

مسلم رحیمی، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد معارف اسلامی و از ایثارگران دوران دفاع مقدس است. وی مدیرکلی صداوسیمای مرکز خوزستان و نیز مدیرکلی مرکز کهگیلویه و بویراحمد را در پرونده کاری خود دارد.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است