«نیمکت» براساس تولیدات مردمی شکل گرفت/ داور فوتبال مجری «محوطه گفتگو» شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۶
در گفتگو با صبا مطرح شد؛

«نیمکت» براساس تولیدات مردمی شکل گرفت/ داور فوتبال مجری «محوطه گفتگو» شد

«نیمکت» و «محوطه گفتگو» به عنوان جدیدترین برنامه های رادیو ورزش از این شبکه پخش می شوند.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، برنامه های «نیمکت» و «محوطه گفتگو» جدیدترین تولیدات رادیو ورزش هستند. برنامه «نیمکت» کاری از گروه علوم ورزشی شبکه رادیویی ورزش به تهیه کنندگی محمود فلاح‌پرویزی و عرفان شهبازی است و گویندگی آن را الهام حسینی بر عهده دارد که از ۹ مهر ۱۴۰۱ روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸:۳۰ روی آنتن این شبکه می رود و برنامه «محوطه گفتگو» به تهیه کنندگی محسن افضلی و اجرای علی خسروی نیز از ابتدای فصل پاییز عصرهای جمعه از ساعت ۱۷:۰۰ مهمان شنوندگان است، این برنامه تولیدی با رویکرد سرگرمی، تفریحی، آموزشی و به خاطره‌گویی با اهالی ورزش می پردازد. در ادامه گفتگویی با چندتن از عوامل این برنامه داشته‌ایم.

«نیمکت» بر اساس تولیدات مردمی راه‌اندازی شده است

محمدرضا خاکپور مدیر گروه علوم ورزشی رادیو ورزش در گفتگو با صبا با اشاره به رویکرد برنامه «نیمکت» گفت: این برنامه بر اساس تعاملات مخاطبان با رادیو ورزش و تولیدات مردمی، راه‌اندازی شده است. مخاطبان این شبکه، تولیداتی همچون پادکست‌های رادیویی، گزارش‌، عکس و فیلم‌های ورزشی را به این برنامه ارسال می‌کنند.

وی در پایان به بخش های مختلف این برنامه اشاره و عنوان کرد: در بخشی از این برنامه که عنوان آن «ورزش‌ یاران» است دانش‌آموزان گزارشگر، گزارش‌های ورزشی را از محل تحصیل و زندگی خود به برنامه ارسال می‌کنند. در بخش «بانوی ایرانی» نیز بانوان گزارشگر می‌توانند گزارش‌های مردمی خود را از ورزش بانوان برای برنامه ارسال کنند.

«محوطه گفتگو» خاطره‌گویی با اهالی ورزش

مریم رستمی مدیر گروه ورزش و تفریحات رادیو ورزش درباره «محوطه گفتگو» به خبرنگار صبا گفت: نام برنامه برگرفته از شخصیت مجری برنامه علی خسروی از داوران پیشکسوت فوتبال است چرا که سال‌ها در محوطه جریمه داوری کرده و در حال حاضر وارد «محوطه گفتگو» شده است، علاوه بر ثبت خاطرات مهمانان برنامه، ایجاد یک فضای مفرح و در عین حال آموزنده از خاطرات و تجربیات پیشکسوتان در میادین ورزشی از جمله رویکردهای برنامه است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از کمبودهای ما در رادیو ورزش طراحی برنامه‌های گفتگو محور در قالب سرگرمی، تفریحی و آموزشی است، این برنامه را به صورت فصلی آماده کردیم تا اگر نیاز مخاطب تامین شد، آن را ادامه دهیم.

در ادامه محسن افضلی تهیه کننده «محوطه گفتگو» در گفتگو با خبرنگار صبا درباره این برنامه توضیح داد: این برنامه قرار است با اهالی ورزش گپ و گفت صمیمانه و متفاوتی داشته باشد‌ و به زوایای پنهان زندگی آنها، مسائل شخصی و روزمره، اوضاع و احوال خانواده و … نگاهی بیندازد تا برای شنوندگان جذابیت داشته باشد.

وی با اشاره به حضور علی خسروی به عنوان مجری برنامه گفت: فکر می‌کنم حضور خسروی با توجه به ویژگی‌های شخصی او بتواند نظر مخاطبان را جلب کند. صراحت لهجه، شیوایی سخن و همچنین حضور چند ساله او در دل ورزش و داوری های ماندگارش کمک شایانی به کسب رضایت شنوندگان می‌کند.

در پایان علی خسروی داور پیشکسوت فوتبال و مجری این برنامه عنوان کرد: ۳۰ سال در عرصه بین‌المللی داوری با ۱۰۰ قضاوت فعالیت داشتم، این اتفاق نقطه عطفی در برنامه‌های گفتگو محور رادیویی است چرا که خاطرات مشترکی با ورزشکاران رشته‌های مختلف دارم، همه تلاشم این است که حس و هیجان را به شنونده و مهمان برنامه منتقل کنم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است