بازیگر جدید فیلم ریچارد لینکلیتر معرفی شد/ روایت ۶۰ قتل

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، آستین آملیو بازیگر سریال «مردگان متحرک» به گروه بازیگران فیلم کمدی اکشن «هیتمن» به کارگردانی ریچارد لینکلیتر اضافه شد.

آملیو در این فیلم که قرار است بر اساس رویدادهای واقعی ساخته شود در مقابل آدریا آرجونا و گلن پاول ظاهر می شود و نقش یک پلیس اهل هیوستن را ایفا می کند که به طور مخفیانه به عنوان یک آدمکش فعالیت دارد. آملیو که بیشتر اعتبارش را مدیون سریال «مردگان متحرک» است پیشتر با ترنس مالیک نیز همکاری کرده بود.

ریچارد لینکلیتر کارگردان این فیلم که بیشتر برای ساخت آثاری چون «بچگی» و «گیج و منگ» شناخته می شود فیلمنامه این کار را به صورت مشترک با گلن پاول نوشته است. فیلمنامه «هیتمن» براساس یک مقاله ماهانه متعلق به سال ۲۰۰۱ در نشریه ای در تگزاس نوشته شده است.

این فیلم داستان گری جانسون یک پلیس مخفی موفق در تگزاس است که به عنوان یک قاتل حرفه ای تغییر شغل می دهد تا از این طریق آدم هایی را که تلاش دارند تا برای فعالیت هایشان آدمکش استخدام کنند به دام بیندازد. طی این مدت در منطقه ای در تگزاس بیش از ۶۰ نفر جانسون را استخدام می کنند تا به گونه ای شرِ فرد مورد نظرشان را کم کند.

انتهای پیام/