فروش ۹۴ میلیونی فیلم هندی در ۳۵ روز گیشه ایران | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۴۲
صبا بررسی کرد؛

فروش ۹۴ میلیونی فیلم هندی در ۳۵ روز گیشه ایران

باتوجه به اطلاعات درج شده در سامانه سمفا، فیلم هندی «خیزش، غرش، آتش» تا به امروز 12 مهر به فروشی نزدیک به 94 میلیون دست پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار سینمایی صبا، یکی از مواردی که بعد از ریزش مخاطب و اوضاع نامناسب فروش فیلم ها مطرح شد، اکران فیلم های خارجی بود و در همین راستا سیدجمال ساداتیان فیلم هندی «خیزش، غرش، آتش» را برای اکران به سینماها آورد.

«خیزش، غرش، آتش» از ۹ شهریور ماه در سینماهای کشور اکران خود را آغاز کرد و در ۱۹ شهریورماه بود که ساداتیان در گفتگو با صبا درباره گیشه این فیلم هندی گفت انتظارمان بیشتر بود و نسبت به بهتر شدن شرایط اکران ابراز امیدواری کرد. اینجا بخوانید

طبق اطلاعاتی که در سامانه مدیریت فروش و اکران سینما (سمفا) آمده است، این فیلم تا به امروز سه شنبه ۱۲ مهرماه در ۵۲ سالن و ۲۳۸ سانس به نمایش درآمده و با فروختن ۲,۶۸۵ بلیت به فروش ۹۳۶,۱۴۰,۰۰۰ ریالی دست پیدا کرده است.

قطعا این میزان فروش نمی‌تواند همان کمکی باشد که برخی به دنبال آن بودند اما سیدجمال ساداتیان نیز در گفتگویی که گفته شد، بیان کرده بود که ۲-۳ فیلم اول خارجی که اکران می‌شوند، معیار قضاوت نیستند و این‌ها باید بیایند و شرایط اجتماعی‌شان فراهم شود تا برای فیلم‌های پنجم و ششم به بعد ببینیم مردم استقبال می‌کنند یا نه. البته شرایط حاکم بر کشور نیز در افت فروش همه فیلم ها از جمله این اثر نیز تاثیر داشته است.

بیشتر بخوانید

فیلم‌های جدید چه زمانی به سینما می‌آیند/ ۲۸ روزِ بدون تغییر

محمد زکی زاده

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است