ایلان ماسک قراردادش را با توییتر نهایی می‌کند/ پایان دعوای حقوقی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۶

ایلان ماسک قراردادش را با توییتر نهایی می‌کند/ پایان دعوای حقوقی

ایلان ماسک اعلام کرد تصمیم دارد تا معامله خود با توییتر را نهایی کند.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، ایلان ماسک پیشنهاد داده است تا قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری‌اش برای خرید توییتر با شرایط اولیه توافق تکمیل شود. به این ترتیب او به مبارزه حقوقی سه ماه گذشته خود با این شبکه اجتماعی پایان می دهد.

ماسک این پیشنهاد را در نامه‌ای به توییتر ارائه کرده و پیشنهاد داده است معامله با این شرکت را با قیمت هر سهم ۵۴٫۲۰ دلار ببندد. این اتفاق دو هفته قبل از شروع دادگاه در روز ۱۷ اکتبر رخ داده است.

در روز دوشنبه ۳ اکتبر، وکلای ماسک نامه‌ای برای توییتر نوشتند و به این شرکت اطلاع دادند که ماسک در نظر دارد تا معامله‌ای را که در توافقنامه ۲۵ آوریل ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است با رعایت شرایط مندرج در آن ادامه دهد.

توییتر نیز در بیانیه ای اعلام کرد که قصد این شرکت این است که معامله با ماسک را با قیمت ۵۴٫۲۰ دلار به ازای هر سهم انجام دهد.

از اوایل ماه جولای امسال، ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و اسپِیس ایکس در تلاش بود تا خود را از معامله با توییتر خارج کند. او در این مدت مدعی بود که توییتر قادر به اثبات ادعای خود مبنی بر اینکه کمتر از ۵ درصد از کاربران فعالش را ربات‌ها تشکیل می دهند، نیست. توییتر نیز از ماسک، ثروتمندترین فرد جهان، شکایت کرده بود تا او را به شرایط توافق که در ماه آوریل ایجاد شده بود، بازگرداند.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است