امیر آقایی و ریما رامین‌فر مقابل دوربین “فصل نرگس” رفتند | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۷
به کارگردانی نگار آذربایجانی؛

امیر آقایی و ریما رامین‌فر مقابل دوربین “فصل نرگس” رفتند

پس از يكتا ناصر، پژمان بازغي، شايسته ايراني، محمدرضا هدايتي و گوهر خيرانديش، امير آقايي و ريما رامين‌فر در دو نقش متفاوت مقابل دوربين رفتند و به اين ترتيب فيلمبرداري "فصل نرگس" از نيمه گذشت.
سحر صباغ سرشت، تهیه‌کننده فیلم «فصل نرگس» با اعلام این خبر به صبا گفت: با به نیمه رسیدن فیلمبرداری «فصل نرگس»، سودابه سعید‌نیا و خشایار موحدیان، تدوینگران فیلم در استودیو مون به‌طور همزمان مشغول تدوین فیلم شدند.

این تهیه‌کننده در ادامه گفت: با پشت سر گذاشتن ۵٠ درصد فیلمبرداری و با توجه به تعدد لوکیشن و پر بازیگر بودن این فیلم گروه هرچند
روز یک‌بار وارد
لوکیشن جدیدی می شود و بازیگران براساس نقش‌هایشان در هر لوکیشن جلوی دوربین تورج منصوری می‌روند تا روایت نگار آذربایجانی از «فصل نرگس» را به تصویر بکشند.

به گفته صباغ سرشت این فیلم نقش‌های متفاوت دیگری هم دارد که بازیگران آن نقش‌ها نیز به‌زودی معرفی خواهند شد.

«فصل نرگس» دومین ساخته سینمایی آذربایجایی پس از تجربه موفق «آیینه‌های روبه‌رو» است که فضایی اجتماعی دارد.

«فصل نرگس» روایت آدم‌های معمولی است که در وانفسای امروز و در جهانی که میل به خودشیفتگی و خودمحوری دارند، شفافیت روح و ذهنشان را از دست نداده‌اند و مفهوم احساس خوش ناشی از انسانیت و نوع‌دوستی را به‌درستی درک می‌کنند. «فصل نرگس» درجزییات خود داستان عشق است و دوستی با همنوع اما در تعریف کلی‌تر، هویت انسان‌ها را به چالش می‌کشد و اهمیت احترام به نفس زندگی را به مخاطب یادآوری می‌کند.

گروه سازنده «فصل نرگس» هم‌اکنون در لوکیشنی واقع در خیابان فرشته مشغول به فیلمبرداری هستند و بعد از اتمام صحنه‌های باقیمانده این لوکیشن ظرف چند روز آینده جهت ادامه کار به بیمارستان نیکان خواهند رفت.

عوامل و دست اندرکاران این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: نگارآذربایجانی، مدیرفیلمبرداری: تورج منصوری، طراح چهره‌پردازی: عبداله اسکندری، صدابردار: عباس رستگارپور، مدیرتولید: بهزاد هاشمی، طراح صحنه: مهرزاد ضرابیان، طراحان لباس: مهرزاد ضرابیان، مه‌لقا ناقد، تدوینگران: سودابه سعید‌نیا، خشایار موحدیان، طراحی و ترکیب صدا: رضا نریمی‌زاده، موسیقی: ستار اورکی، گرافیست و طراح تیتراژ: عزیزمحسنی، طراح پوستر: سیروس سلیمی، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: فرید فصیحی، فیلمبردار: رضاغفاری، دستیاراول کارگردان و برنامه‌ریز: شکیل مظفری، منشی صحنه: آذر تجلی، عکس: امید صالحی، مستند پشت‌صحنه: شایسته ایرانی، مشاور رسانه‌ای: منصوره بسمل،تبلیغات فضای مجازی:آریان امیرخان، مدیرتدارکات: امیریمینی، امور مالی: مهدی اسکندری، امورفنی صدا،تصویر و اصلاح رنگ: استودیو مون، پشتیبانی تجهیزات فیلمبرداری و نور: جمشید قدرتی، تامین آکسسوار صحنه: امیریوسفی، مجری طرح و سرمایه‌گذار: حمیدرضا عارف، تهیه‌کننده: سحرصباغ سرشت.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است