“یادم تو را فراموش” عاشقانه‌ترین فیلمنامه‌ بعد از انقلاب اسلامی | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۴۸
علی عطشانی:

“یادم تو را فراموش” عاشقانه‌ترین فیلمنامه‌ بعد از انقلاب اسلامی

علی عطشانی گفت: "یادم تو را فراموش" عاشقانه‌ترین فیلمنامه‌ای است که بعد از انقلاب اسلامی ساخته خواهد شد و نویسنده برای نمایش یک عاشقانه از همه ابزارها استفاده کرده و با رعایت همه محدودیت‌ها متن خود را پیش برده است.

علی عطشانی در ارتباط با فیلمنامه «یادم تو را فراموش» که به تازگی پروانه ساخت آن را دریافت کرده است و خود نیز تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد، درباره موضوع این فیلمنامه گفت: تنها چیزی که به جرأت می‌توانم بگویم این است که فیلمنامه «یادم تو را فراموش» عاشقانه‌ترین فیلمنامه‌ای است که بعد از انقلاب اسلامی ساخته خواهد شد آن هم با رعایت تمام خطوط قرمز و محدودیت‌هایی که در نشان دادن یک عاشقانه در سینمای ما وجود دارد.

وی در ادامه افزود: نویسنده از تمام ابزارهای قابل استفاده و موجود برای نشان دادن این عاشقانه حداکثر بهره را برده است، جدا از اینکه تم فیلم قطعاً در فیلم‌های دیگر تکرار شده است، اما حس سکانس‌ها و نوع پرداخت فیملنامه بسیار متفاوت و ویژه است.

عطشانی در ارتباط با زمان فیلمبرداری این فیلم سینمایی گفت: اگر همه چیز طبق برنامه‌ریزی پیش برود، ۱۰ روز فیلم را کلید خواهیم زد و در حال حاضر مشغول رایزنی با دو بازیگر اصلی فیلم هستیم که اگر مذاکرات ما با آنها به نتیجه برسد، فیلمبرداری به تعویق نخواهد افتاد. در حال حاضر ۹۰ درصد از کارهایی که باید در پیش تولید مورد توجه باشد انجام شده است. مدت زمان درنظر گرفته شده برای فیمبرداری این فیلم ۳۰ الی ۴۰ روز است. همچنین باید بگویم لوکیشن این فیلم تماماً در تهران خواهد بود.

کارگردان فیلم سینمایی «دموکراسی تو روز روشن» درباره اینکه آیا این فیلم را برای جشنواره فجر آماده خواهد کرد، اظهار داشت: هر فردی علاقه دارد تا در مهمترین جشنواره سینمایی ایران در این جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد چرا که بزرگترین محفل سینمای ایران محسوب می‌شود. قطعاً من هم از قاعده مستثنا نیستیم اما اینکه بخواهم برنامه‌ریزی‌ام را به طوری پیش ببرم که براساس حضور در این جشنواره باشد و به کیفیت فیلم لطمه بخورد، اینطور نخواهد بود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است