مدیران جدید معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا منصوب شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۷

مدیران جدید معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا منصوب شدند

سرپرست معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا در احکامی جداگانه محمدمهدی مومنی‌ها و محمدطاهر افضلی را در سمت های خود منصوب کرد.

مدیران جدید معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا منصوب شدندبه گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، سرپرست معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا در احکامی جداگانه محمدمهدی مومنی‌ها را به‌عنوان سرپرست اداره کل توسعه شبکه تنظیم‌گری اجتماعی و محمدطاهر افضلی را به‌ عنوان سرپرست مدیریت آموزش و فرهنگ‌سازی منصوب کرد.

مراسم معارفه‌ مدیران معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر (ساترا)، در محل این سازمان با حضور رییس، قائم مقام، معاونان و مدیران کل ساترا برگزار شد. در این مراسم نیز به پاس تلاش‌های نفیسه رستمی مدیر سابق آموزش و فرهنگ‌سازی از وی تجلیل شد.

محمدمهدی مومنی‌ها، دانش‌آموخته دکترای علوم ارتباطات و بیش از ۲۴ سال سابقه حضور در صداوسیما را دارد. از جمله مسئولیت‌های وی می‌توان به مدیر ارتباط با نخبگان، کارشناسان و نهادهای سازمان صداوسیما، مدیر پایش فضای مجازی معاونت سیاسی صداوسیما، مدیر شبکه تلویزیونی اینترنتی مردم خبر صداوسیما، سردبیر خبرگزاری صداوسیما و واحد مرکزی خبر، معاون فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، دبیرکل بنیاد بین‌المللی تکریم ادیان و مذاهب، رئیس مرکز رصد و مطالعات سایبری جهان اسلام، مدیر مسئول و صاحب امتیاز خبرگزاری تکریم خبر و مدیر دفترحج و زیارت صداوسیما در عتبات عالیات عراق و مدرس ارشد رسانه ملی اشاره کرد. وی تاکنون ۱۴ جلد کتاب در حوزه‌های رسانه، ارتباطات و فضای مجازی و حوزه‌های مذهبی به رشته تحریر درآورده و چند مستند تلویزیونی مذهبی و فرهنگی برای صداوسیما ساخته است.

همچنین محمدطاهر افضلی، دانش‌آموخته کارشناسی ارشد حقوق است که مسئولیت پخش برنامه‌های تولیدی سازمان هنری رسانه ای اوج، دبیر شورای محتوایی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) از جمله سوابق نامبرده است.

مدیران جدید معاونت کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا با حکم محمدصادق افراسیابی سرپرست این معاونت منصوب شدند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است