استادان نشست‌های تخصصی جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۶

استادان نشست‌های تخصصی جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند

جمعی از سینماگران ایرانی و بین‌المللی به عنوان استادان نشست‌های تخصصی «39-20» سی‌ونهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند.

استادان نشست‌های تخصصی جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند

به گزارش صبا به نقل از ستاد خبری سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، ۲۰ استاد ایرانی و بین‌المللی تجربه‌ها و دانش خود را در نشست‌های تخصصی «۳۹-۲۰» جشنواره سی‌ونهم فیلم کوتاه تهران، با هنرجویان و علاقه‌مندان به سینما درمیان می‌گذارند.

نشست‌های تخصصی «خلاقیت در ژانر» با حضور احمد الستی، «نور و فیلم­برداری» با حضور محمود کلاری، «تجربه گرایی در ژانر» با حضور رسول صدرعاملی، «پرسش از بازیگردان» با حضور رضا کیانیان، «کارگردانی» با حضور احمدرضا درویش، «فیلم­نامه» با حضور بهروز افخمی و «موسیقی» با حضور فردین خلعتبری در سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران برگزار می‌شوند.

همچنین در عناوین و سرفصل‌های دیگر، بخش نشست‌های تخصصی «۳۹-۲۰» جشنواره، با برگزاری نشست‌های «ژانر در فیلم کوتاه (محدودیت یا گشایش)» با حضور رامتین شهبازی، «شناخت ژانر» با حضور حسن حسینی، «ژانر، فرم، سبک؛ تفاوت‌ها و تشابه‌ها» با حضور مجید شیخ انصاری، «تهیه و تولید» با حضور محمدرضا مصباح، «بررسی نمونه فیلم­های کوتاه ژانر» با حضور مریم اسمی‌خانی و کاظم دانشی، «تدوین» با حضور حمید نجفی ­راد، «صدا» با حضور آرش قاسمی، «جلوه­ های بصری» با حضور امیررضا معتمدی، «طراحی صحنه» با حضور سهیل دانش اشراقی و «توزیع و پخش» با حضور پویان صدقی میزبان علاقه‌مندان و هنرجویان سینما خواهد بود.

بن تامسون پروگرمر جشنواره فیلم ترایبکا و تام پالمن از بنیان­‌گذاران جشنواره بین­‌المللی فیلم اومئو سوئد و کیوریتور فستیوال‌های جهانی و تهیه‌کننده نیز از مهمانان غیرایرانی هستند که به صورت مجازی در نشست‌های تخصصی «۳۹-۲۰» تجارب خود را با شرکت کنندگان این رویداد در میان می‌گذارند.

استادان نشست‌های تخصصی جشنواره فیلم کوتاه تهران معرفی شدند

تامسون به عنوان استاد نشست تخصصی «جریان جشنواره ­های فیلم­‌های ژانر» و پالمن به عنوان استاد نشست‌ تخصصی «تولید مشترک فیلم‌­های ژانر» مهمانان سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران خواهند بود.

فراخوان نام ­نویسی برای حضور در این نشست‌ها و جدول آن‌ها در سایت‌های www.tisff.ir و www.iycs.ir قرار گرفته و نام ­نویسی نیز از امروز (سه شنبه ۱۹ مهر) آغاز و تا پایان روز ۲۴ مهر ۱۴۰۱ امکان‌پذیر است.

همچنین امکان تهیه کارت ویژه همه نشست‌های تخصصی با تخفیف ۵۰ درصدی برای علاقه‌مندان به فیلم کوتاه فراهم شده است. مربیان انجمن سینمای جوانان ایران و فیلمسازان راه‌یافته به دوره سی‌ونهم جشنواره فیلم کوتاه تهران نیز می‌توانند با تخفیف ۷۰ درصدی، کارت ویژه شامل تمامی نشست‌های تخصصی «۳۹-۲۰» را تهیه کنند.

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار از ۲۷ مهر تا ۲ آبان۱۴۰۱(۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۲) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است