انجمن هنرهای نمایشی ایران ۲۶ میلیارد تومان معافیت مالیاتی گرفت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۶
خزانه‌دار انجمن هنرهای نمایشی ایران عنوان کرد:

انجمن هنرهای نمایشی ایران ۲۶ میلیارد تومان معافیت مالیاتی گرفت

خزانه‌دار انجمن هنرهای نمایشی ایران گفت که انجمن هنرهای نمایشی ایران 26 میلیارد تومان معافیت مالیاتی گرفته است.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، رضا بروزمند خزانه‌دار انجمن هنرهای نمایشی ایران از گرفتن معافیت مالیاتی کامل برای انجمن هنرهای نمایشی ایران تا پایان سال جاری خبر داد.

رضا بروزمند درباره مالیات‌های این انجمن گفت: «در سال‌های گذشته، مسئولان وقت انجمن هنرهای نمایشی ایران بابت مالیات اقداماتی انجام داده بودند ولی متاسفانه به دلیل اینکه دفاع خوبی در هیات‌های مختلف مالیاتی انجام نداده بودند، کاری پیش نرفته بود. از سال۱۳۸۳ تا ۱۳۹۳ اداره ارزش افزوده تهران ابلاغیه‌ای مالیاتی صادر کرد که در صورت پرداخت نشدن بدهی‌های مالیاتی، سازمان موظف به مصادره اموال و بستن حساب‌های بانکی است که انجمن هنرهای نمایشی ایران در آن سال محکوم به پرداخت ۳ میلیارد تومان شده بود.»

خزانه دار انجمن هنرهای نمایشی ایران گفت: «بدهی مالیاتی انجمن هنرهای نمایشی ایران از سال ۱۳۸۷ که سال تاسیس این انجمن هست تا سال ۱۳۹۹ مبلغی بالغ بر ۳۲ میلیارد تومان و طی ۲۵ فقره پرونده شامل (ارزش افزوده، عملکرد، حقوق، تکلیفی) بوده است که تا به تاریخ امروز موفق به گرفتن ۲۶ میلیارد تومان معافیت مالیاتی شدیم.»

بروزمند در سخنان پایانی درباره بودجه انجمن هنرهای نمایشی عنوان کرد: «بودجه انجمن هنرهای نمایشی در سال ۱۴۰۰ مبلغی معادل با ۲۶ میلیارد تومان بود و متاسفانه ما در انجمن معادل کل بودجه موردنظر، بدهی مالیاتی داشتیم. در حال حاضر بدهی مالیاتی انجمن مبلغی حدود ۶ میلیارد تومان است. از آنجا که جرایم مالیاتی روز‌به‌روز در حال افزایش است. شاید مبالغ در کلیت با هم هم‌خوانی نداشته باشد ولی من این قول را خواهم داد که تا آخر سال جاری معافیت مالیاتی به مبلغ ۶ میلیارد تومان را نیز خواهم گرفت.»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است