مانع رفتن مجریان نمی‌شویم/ «دورهمی» پخش نمی‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۴۰
رییس صداوسیما:

مانع رفتن مجریان نمی‌شویم/ «دورهمی» پخش نمی‌شود

پیمان جبلی نسبت به خداحافظی برخی از مجریان صداوسیما و پخش برنامه «دورهمی» توضیح داد.

به گزارش صبا به نقل از خانه ملت، پیمان جبلی رییس صداوسیما پس از نشست مشترک خود با کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره تحولات اخیر کشور به اتفاق های اخیر صداوسیما هم اشاره کرد و درباره برخی از مجریان صداوسیما که در پی تحولات اخیر کشور از این رسانه خداحافظی کردند، گفت: کار با صداوسیما افتخاری برای همکاران ما است و همکارانی که کار در صداوسیما را برای خود یک سرمایه و ارزش ملی می دانند، با ما کار می کنند. اگر کسی متناسب با این میل و تمایل واقعی نخواهد حرکت کند، ما مانع آنها نخواهیم شد.

جلبی در پاسخ به پرسش دیگری درباره ادامه پخش برنامه‌ «دورهمی» که سازمان هزینه آنها را پرداخت کرده است، گفت: برنامه‌هایی که برای آنها هزینه می‌کنیم باید متناسب با ذائقه جامعه، نیازها و اولویت‌های فرهنگی و اجتماعی مخاطبان باشد، هرگاه برنامه‌ای از این شکل و زاویه خارج شود، طبیعتا مورد استقبال و علاقه مخاطبان ما واقع نمی‌شود و ما هم از آنها استفاده نمی‌کنیم.

رییس صداوسیما در توضیح خرابکاری اخیر در این رسانه و پیگیری‌های انجام شده پیرامون این موضوع توضیح داد: اتفاقی که اخیرا افتاد از ابعاد مختلف در حال بررسی است چون یک نگاه تخصصی باید بر این بررسی‌ها حاکم باشد. این اتفاق در حوزه های فناوری سازمان رخ داده و حتما باید با اشراف و تسلط دقیق فناورانه به این موضوع نگاه و آن را بررسی کرد. بررسی‌های امنیتی و تکنولوژیک در حال انجام است و بعد از مشخص شدن نتیجه، متناسب با آن تصمیم لازم را خواهیم گرفت. بعد از اتفاقی که سال گذشته برای صداوسیما افتاد، هم‌فکری و هم‌افزایی بسیار خوبی بین مجموعه‌هایی که متولی امنیت شبکه هستند، انجام شد و بسیاری از آسیب پذیری‌های صداوسیما کاهش پیدا کرد. این اتفاق اخیر اگرچه اتفاق تلخی بود اما سبب کاهش نقاط باقی مانده آسیب پذیر می‌شود.

جبلی در واکنش به برکناری معاونت سیاسی صداوسیما نیز بیان کرد: این موضوع ارزشی ندارد که درباره آن اظهار نظر کنم اما متناسب با سیاست های کاهش آسیب پذیری هر اقدامی لازم باشد، انجام خواهیم داد.

پیمان جبلی در پایان گفت: در مورد اینکه جامعه دو قطبی یا چند قطبی است باید بررسی کارشناسی انجام شود اما آنچه برای صداوسیما اهمیت دارد این است که برای مرجعیت صداوسیما و اعتماد عمومی به این رسانه اهمیت ویژه قائل شویم تا در زمان نیاز بتواند نقش مثبت خود را ایفا کند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است