سالن اصلی پردیس راگا با ظرفیت ۳۱۰ صندلی به بهره‌برداری رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۹

سالن اصلی پردیس راگا با ظرفیت ۳۱۰ صندلی به بهره‌برداری رسید

سالن اصلی پردیس سینمایی راگا همزمان با میلاد حضرت رسول اکرم (ص) به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از سالن اصلی پردیس راگا

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، سالن اصلی پردیس سینمایی راگا همزمان با میلاد حضرت رسول اکرم (ص) با حضور مدیران موسسه سینماشهر و تصویرشهر به بهره‌برداری رسید.

مجید اکبرشاهی مدیرعامل موسسه تصویر شهر ضمن اعلام این خبر گفت: پردیس سینمایی راگا با دارا بودن سه سالن و ظرفیت ۶۰۴ صندلی یکی از سینماهای زیرمجموعه این موسسه است که در حال حاضر سالن اصلی آن با حمایت موسسه سینما شهر بازسازی شده است.

وی افزود: سالن اصلی پردیس سینمایی راگا با ظرفیت ۳۱۰ صندلی از آخرین فناوری‌های تصویری دیجیتالی برخوردار است که از یک ماه گذشته فعالیت تعویض و نصب صندلی ها، کف پوش سالن و بهسازی اسکوتی دور سالن و سر پله های آن آغاز شده است و همزمان با سالروز میلاد حضرت رسول اکرم (ص) به بهره برداری رسید.

مدیرعامل موسسه تصویر شهر بیان کرد: پردیس سینمایی راگا تنها سینمای منطقه شهر ری است که توجه مخاطبان از آن نسبتا بالاست. در نیمه نخست امسال ۱۰۳ هزار و ۲۹۶ نفر این سینما را برای تماشای فیلم های مورد علاقه خود انتخاب کردند و در روز سه شنبه ۲۲ شهریورماه نیز رکورد روزانه این سینما با بیش از ۲۵۰۰ مخاطب شکسته شد و امیدوار هستیم که پس از این هم بتوانیم شاهد افزایش بیشتر مخاطبان و استقبال شهروندان در این منطقه باشیم.

بهره‌برداری از سالن اصلی پردیس راگا

هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه سینما شهر نیز با اشاره به موقعیت خوب پردیس راگا در جدول رتبه بندی سینماهای کشور گفت: این سینما به لحاظ استقبال مخاطب دارای ضریب اشغال نسبتا خوبی است و باید توجه داشته باشیم که سینما علاوه بر آنکه یک فعالیت فرهنگی است، بخشی از اوقات فراغت مردم هم به حساب می آید، بنابراین فضای سینما باید پاسخگوی نیازهای اوقات فراغت مردم باشد. تجربه نشان داده است که تفاوت فروش سینماهایی که بازسازی می شوند با قبل از بازسازی قابل مقایسه نیست و تجهیز و بهسازی سینماها در کنار فیلم هایی که اکران می شود در بهبود وضعیت آن و جذب مخاطب می تواند موثر باشد.

در پایان نیز محمدمهدی قلی زاده مدیر پردیس سینمایی راگا گزارشی از فعالیت های انجام شده در این سینما در نیمه نخست سال برای حاضران ارایه کرد.

در این بازدید علاوه بر مدیران یاد شده، سعید ربیعی معاون اجرایی و مسعود نجفی مدیر پخش موسسه تصویر شهر، علی صبوری مدیر سینما فرهنگ و محمد کریمی مدیر پردیس سینمایی تماشا نیز حضور داشتند.

بهره‌برداری از سالن اصلی پردیس راگا

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000