مدیرعامل کانون به عنوان عضو هیات امنای بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منصوب شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۳۵
با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

مدیرعامل کانون به عنوان عضو هیات امنای بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منصوب شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به‌ عنوان یکی از اعضای بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منصوب کرد.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور حکمی، حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به‌ عنوان یکی از اعضای بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای منصوب کرد.

مدیرعامل کانون با استناد به بند (۴) ماده (۵) اساسنامه این بنیاد مصوب ۹ خرداد ۱۳۸۵ در شورای عالی انقلاب فرهنگی، یکی از اعضای حقوقی هیات امنای این موسسه است.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس هیات امنای بنیاد، در این حکم با استناد به همین بند اساسنامه، مدیرعامل کانون را به این سمت منصوب و برای وی و دیگر اعضای هیات آرزوی موفقیت در زمینه تحقق اهداف بنیاد و انجام وظایف محوله کرده است.

بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای یک موسسه فرهنگی، هنری، غیرانتفاعی، غیردولتی و ایرانی است که شخصیت حقوقی مستقل دارد و زیرنظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی فعالیت می‌کند.

هدف از تاسیس این بنیاد، تبیین، تقویت و ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ـ ایرانی از طریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان، حمایت کامل از ظرفیت‌های موجود این صنعت در کشور با رویکرد بومی‌سازی و تقویت تولیدات داخلی، حمایت و نظارت بر گسترش فرآیند تولید، تامین، واردات، صادرات، آماده سازی، تکثیر و توزیع انواع بازی‌های ویدئویی و رایانه‌ای و تلاش در راستای تولید و تأمین دانش فنی و نیز امکانات و تجهیزات وابسته به آن در تمامی حوزه‌ها و قالب متفاوت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تعیین شده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است