مطبوعات انقلابی گذشته سلبریتی‌ها را شفاف کنند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۸
ابوالقاسم طالبی در برنامه «جهان‌آرا» مطرح کرد:

مطبوعات انقلابی گذشته سلبریتی‌ها را شفاف کنند

ابوالقاسم طالبی در برنامه «جهان‌آرا» به موضوع «آسیب‌شناسی وضعیت رسانه‌های کشور» پرداخت.
به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه افق سیما، برنامه «جهان آرا» شب گذشته ۲۳ مهرماه در شبکه افق به موضوع «آسیب شناسی وضعیت رسانه‌ای کشور» اختصاص داشت که با میزبانی از ابوالقاسم طالبی کارگردان سینما این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
طالبی در این برنامه درباره سابقه شبکه بی‌بی‌سی در پیش از انقلاب اسلامی گفت: بی بی سی در هنگامه انقلاب، برنامه داشت که رهبر بعد از امام خمینی(ره) را مشخص کند، که دکتر سنجابی و بازرگان و اعضای نهضت آزادی بودند.
وی افزود: در خیابان دیدم یک خانمی پشت فرمان نشسته و مدام بوق می‌زند، اعتراض کردم، گفت فان است! بخشی از معترضان اینگونه‌اند و همه چیز را به سرگرمی گرفته‌اند.
کارگردان «قلاده های طلا» تاکید کرد: همان کاری که غربی‌ها با اوکراین کردند و این کشور را خلع سلاح کردند، می‌خواستند در برجام با ایران بکنند، نشانه‌اش هم وقتی که روحانی در جمع مردم گفت برجام ۲ و ۳ در راه است. آمریکا همه رسانه‌ها را علیه جمهوری اسلامی سر خط کرده است، حتی سوسیالیست‌ها.
وی در ادامه با توجه به وضعیت جاری دولت ایران و تلاش غرب در مقابله با آن خاطرنشان کرد: دیدند دولتی در ایران بر سر کار آمده که با وجود تحریم‌ها در حال کار کردن است، نفت فروش می‌رود و ایران در حال عضویت در سازمان همکاری‌های شانگهای است، پس تصمیم گرفتند این روند را متوقف کنند اما جنگ، راهش نیست.
طالبی در ادامه با اشاره وضعیت اقتصادی امروز کشور گفت: می‌دانستند اگر اوضاع اقتصادی ایران بهتر شود، دیگر نمی‌توانند کسی را به اعتراض وادارند، آن هم بعد از ۳ سال که مدارس ایران تعطیل بود و دانش‌آموزان در اختیار فضای مجازی بودند بنابراین روی آنها حساب کردند. دشمنان دنبال یک سوژه بودند که ابتدای مهرماه برایشان فراهم شد.
کارگردان «یتیم‌خانه ایران» ادامه داد: جنگ هیبریدی علیه جمهوری اسلامی به راه افتاده است، یعنی هم خون می‌ریزند و همه جنگ رسانه‌ای به راه می‌اندازند. رسانه‌های ایرانی مدام آگهی پخش می‌کنند ولی ایران اینترنشنال بدون آگهی، ۲۴ ساعته برنامه پخش می‌کند، واکنش ما چه بود؟
این کارگردان سینما با اشاره به مساله تحریم انتخابات تاکید کرد: بعضی که انتخابات را تحریم کردند و نیامدند، حالا می‌گویند ما را کنار گذاشتید که وضع اینگونه شد! در سوریه هم با هشتگ‌سازی کار را شروع کردند.
وی در ادامه افزود: دشمنان جنگ هیبریدی علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته‌اند ولی خسته شده‌اند، چون به تکرار افتاده‌اند و حالا دنبال یک دختر هستند که بکشند و باز هم احساسات مردم را تحریک کنند.
طالبی در مورد برخی سلبریتی‌ها و اظهاراتشان خاطرنشان کرد: سلبریتی‌ای داریم که خودش در گروه «پیکار» بوده و الان هم فرزندش در خارج از کشور است و حالا چپ و راست علیه جمهوری اسلامی موضع می‌گیرد و خیال می‌کند کسی گذشته‌اش را نمی‌داند؛ مطبوعات انقلابی باید این موضوعات را شفاف‌ کنند.
وی با نام بردن از ۲ رییس جمهور پیشین ایران یادآور شد: خاتمی و روحانی، ۲ رییس جمهوری بودند که بیشتر از همه حرف از آزادی زدند، پس چرا خودشان اصل ۲۷ قانون اساسی را اجرا نکردند؟ می‌گویند گفتگو کنیم، نماینده و آدم معترضان کیست که بیاید و از درون کشور گفتگو کند؟ نه اینکه حرف آمریکا را بزند.
طالبی با اشاره به مساله حجاب در ایران گفت: در وقایع اخیر، به نقاط قوت کشورمان حمله کردند، مثل حجاب زنان. اینها دارند به آن بانوی پزشک با حجاب و ورزشکار با حجاب ایرانی توهین می‌کنند زیرا زنان ما بدون اینکه زیبایی‌های جسمی خود را نشان دهند، موفق شده‌اند و فلسفه غرب را به چالش گرفته‌اند.
وی در پایان با اشاره به فعالیت رسانه‌ای عربستان علیه ایران تصریح کرد: آنهایی که زیر دشداشه بن سلمان نشسته‌اند و دلار می‌گیرند، بدانند که با این کارهای رسانه‌ای، هیچ وقت خدشه‌ای به جمهوری اسلامی وارد نمی‌شود و ملت ایران پشت هم ایستاده‌اند.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    106/687/994/000
  • بی‌بدن
    24/696/617/000
  • سال گربه
    14/906/783/500
  • آپاراتچی
    4/116/967/500
  • پرویز خان
    3/218/197/000
  • نوروز
    2/940/108/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/833/522/500
  • آسمان غرب
    2/405/678/000