مجموعه شعر کودک و نوجوان «درنگ کن» منتشر شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۰

مجموعه شعر کودک و نوجوان «درنگ کن» منتشر شد

کتاب «درنگ کن» نوشته اکرم‌السادات هاشمی‌پور از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی انتشارات سروش، کتاب «درنگ کن» نوشته اکرم‌السادات هاشمی‌پور با تصویرگری هدی زینلی برای گروه سنی «ج» با موضوع شعر کودکان و نوجوانان از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

اکرم‌السادات هاشمی‌پور شاعر کودکان و نوجوانان کارش را با نشریه‌هایی مثل «سلام بچه‌ها»، «پوپک»، «رشد» و… آغاز کرد و اولین کتاب او با عنوان «زمستان یک بعدازظهر» در سال ۱۳۸۹ به چاپ رسید. همچنین دومین و سومین کتاب او با نام‌های «مهمون آینه‌ها» و «خدا رو خیلی دوست دارم» در سال ۱۳۹۷ در انتشارات به نشر چاپ شد. «مهمون آینه‌ها» در کنگره بین‌المللی دوازدهمین کتاب سال رضوی رتبه اول را کسب کرده است.

یکی دیگر از کتاب‌های چاپ شده وی با عنوان «نام این پرنده چیست» در انتشارات کانون پرورش فکری به چاپ رسیده است و کتاب‌های «فرصت دوباره» و «امشب زیارتنامه می‌خوانم» در انتشارات سروش به انتشار رسیده‌اند. مجموعه‌های «من با همین یک سنگ»، «مریم گلی»، «حیف رفتن تو نیست» و… مجموعه‌هایی هستند که به زودی از این نویسنده چاپ و منتشر خواهند شد.

در بخشی از این کتاب آمده است:

خِش‌خِش قشنگ برگ‌ها

در صدای تازۀ نسیم

-این همیشه آشنا-

خشک نیست

زرد نیست

این صدای زندگی‌ست…

چاپ نخست این کتاب در ۲۴ صفحه مصور رنگی، شمارگان ۳۰۰ نسخه و با قیمت ۳۵٫۰۰۰ تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقه‌مندان این حوزه قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق فروشگاه اینترنتی با شماره ۶۶۴۱۵۴۰۱ تماس بگیرند. همچنین از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ انتشارات سروش به شماره ۰۹۹۲۱۶۰۵۱۱۹ و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است