برنامه‌های سومین روز هفته فیلم کوتاه دفاع مقدس اعلام شد

سومین روز از نخستین هفته فیلم دفاع مقدسبه گزارش صبا به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، سومین روز از نخستین هفته فیلم دفاع مقدس به همت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح با حضور بهروز افخمی، سید محمد حسینی و محمدتقی فهیم امروز دوشنبه 25 مهرماه در مجتمع فرهنگی و هنری اسوه برگزار خواهد شد.

برنامه‌های روز سوم هفته فیلم کوتاه دفاع مقدس از ساعت 15 با اکران سه فیلم کوتاه «تانک شب» به کارگردانی امیررضا زرین بخش، «رنگ آب» به کارگردانی عماد سلمانیان و «لئو» به کارگردانی معین روح‌الامینی تا ساعت 15:45 دقیقه آغاز خواهد شد. در ادامه و از ساعت 16 در بخش نقد فیلم با حضور محمدتقی فهیم کارشناس و منتقد سینمای ایران فیلم کوتاه «سوزن» به کارگردانی یوسف جعفری اکران و تا ساعت 16:45 دقیقه مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین از ساعت 17 کارگاه نشست تخصصی با عنوان «زاویه نگاه کارگردان» با حضور بهروز افخمی تا ساعت 17:45 برپا و از ساعت 18 نیز فیلم کوتاه «چند خاک‌ریز آن‌طرف‌تر» رونمایی و اکران خواهد شد.

در انتها نیز از ساعت 19 نشست تخصصی «فیلمنامه‌نویسی بخش درام» با حضور سید محمد حسینی نویسنده، پژوهشگر و مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

نخستین دوره هفته فیلم کوتاه دفاع مقدس از روز شنبه 23 مهر لغایت سه‌شنبه 26 مهرماه ساعت 15:30 الی 19:45 به تلاش انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران در مجتمع فرهنگی و هنری اسوه واقع در خیابان انقلاب اسلامی، تقاطع خیابان بهار جنوبی برگزار و ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

انتهای پیام/