معرفی هیات مدیره جدید انجمن قلم ایران

به گزارش صبا، بیست و سومین مجمع عمومی عادی انجمن قلم ایران، یکشنبه ۲۴مهرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۵ الی ۱۷، در محل تالار اجتماعات انجمن قلم برگزار شد.

طبق بند الف ماده ۳۱ اساسنامه انجمن قلم ایران، جلسات مجمع عمومی توسط هیات رئیسه‌ای اداره می‌شود که در همان جلسه انتخاب می‌شوند و باید نامزد انتخابات آن دوره نباشند. آقایان «اسرافیلی، اثنی عشری، داوودی، بشیری و میرکیانی»، به ترتیب به عنوان رئیس، نایب رئیس، منشی و دو ناظر مجمع، با رای مستقیم اعضا برگزیده شدند و اداره جلسه را به عهده گرفتند. طبق دستور جلسه، ابتدا  راضیه تجار، دبیر انجمن، گزارش عملکرد دوره دوساله اخیر هیات مدیره را ارائه داد و در ادامه، رضا اسماعیلی، خزانه‌دار، گزارش مالی این دوره را ارائه کرد و تراز مالی سال آتی را به رای گذاشت که به تصویب اکثریت اعضای حاضر رسید.

دستور جلسه بعد، انتخاب هیات مدیره و بازرسان جدید انجمن بود. ابتدا، ۱۰ نامزد دوره جدید هیات مدیره و پنج نامزد بازرسی که صلاحیت آن‌ها پیشتر به تایید هیات موسس رسیده بود، به ترتیب حروف الفبا در جایگاه حاضر شده، درباره برنامه‌هایشان سخن گفتند.

در نهایت، با رای‌گیری مخفی، اعضای هیات مدیره و بازرسان انتخاب شدند. از مجموع ۱۱۴ رای ریخته شده به صندوق، افراد زیر به ترتیب تعداد آرا، به عنوان اعضای اصلی و علی‌البدل هیات مدیره و بازرسان انتخاب شدند:

منتخبان اصلی هیات مدیره:

سیداحمد میرزاده،  ۸۳ رای

رحیم مخدومی، ۷۴ رای

احمد شاکری،  ۷۳ رای

رضا اسماعیلی،  ۶۸ رای

مریم پوریامین، ۶۷ رای

راضیه تجار، ۶۶ رای

محمد سرشار. ۶۴ رای

اعضای علی‌البدل هیات مدیره:

مصطفی محدثی‌خراسانی، ۶۳ رای

محبوبه معراجی‌پور، ۵۸ رای

محمدتقی عزیزیان. ۳۵ رای

بازرسان اصلی انتخاب شده:

علی‌الله سلیمی،  ۸۵ رای

محمدرضا اصلانی،  ۷۱ رای

فائزه امیرخانی. ۶۱ رای

بازرسان علی‌البدل منتخب:

معصومه حسینی، ۵۲ رای

اکبر حر. ۳۵ رای

به این ترتیب، هیات مدیره جدید با میانگین سنی ۵۵ سال و هشت دهم جایگزین هیات مدیره قبلی با میانگین سنی ۵۶ سال ونیم می‌شود (هیات مدیره حدود هفت دهم سال جوانتر شده است).

هر چهار عضو هیات مدیره فعلی که مجددا نامزد انجمن شده بودند (تجار و میرزاده، شاکری و اسماعیلی)، برای دوره آتی نیز مورد اعتماد اعضا قرار گرفتند و در ترکیب هیات مدیره جدید نیز حضور خواهند داشت. سه عضو جدید هیات مدیره (پوریامین و مخدومی و سرشار) که جایگزین سه عضو قبلی شده اند، اولین حضور خود را در هیات مدیره به عنوان عضو اصلی تجربه می‌کنند.

انتهای پیام/