تلویزیون سال پررونقی در پیش دارد/۱۵ سریال آماده پخش و ۲۳ طرح مصوب داریم | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۱
معاون سیما مطرح کرد:

تلویزیون سال پررونقی در پیش دارد/۱۵ سریال آماده پخش و ۲۳ طرح مصوب داریم

معاون سیما در حاشیه بازدید از پشت صحنه سریال «محرمانه»، از سریال‌های آماده پخش و درحال تولید خبر داد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی معاونت سیما، محسن برمهانی معاون سیما در بازدید از پشت صحنه سریال «محرمانه» به کارگردانی محمود معظمی، نویسندگی مهدی حمزه و تهیه‌کنندگی سید‌رامین موسوی گفت: همدلی خوب بین عوامل سریال مشهود است که نشان از مدیریت شایسته مجموعه شهید آوینی، تهیه کننده و کارگردان دارد و همین حس و حال خوب به عوامل و دست اندرکاران سریال نیز منتقل شده است که می تواند در ارائه یک کار جمعی خوب و باکیفیت هم موثر باشد.

معاون سیما، علت اصلی حضور در پشت صحنه مجموعه های نمایشی را عرض خداقوت به عوامل سریال ساز عنوان کرد و گفت: تولید آثار نمایشی رسالت مهم و خطیری است و ما وظیفه داریم ضمن قدردانی از زحمات این عزیزان، روند تولید و احیانا مشکلات مربوطه را مورد ارزیابی، بررسی و پیگیری قرار دهیم.

برمهانی درباره مجموعه تولیدات نمایشی جدید اظهار کرد: سریال‌سازی یک فرآیند طولانی است و بازه زمانی خاص خود را می طلبد. تولید برخی از این سریال ها، از گذشته شروع شده که هم اکنون در مراحل پایانی است و به زودی به آنتن خواهد رسید.

وی ادامه داد: در ایام پیش رو، سریال های جدیدی به آنتن خواهند رسید و سال آینده هم از لحاظ سریال، صداوسیما سال پررونقی خواهد داشت. هم اکنون ۱۵ سریال آماده پخش داریم که به تدریج روی آنتن شبکه های تلویزیون خواهند رفت. برخی از این سریال ها در مرحله پس تولید، شامل اصلاح رنگ و تدوین است. برخی سریال ها هم مناسبتی است که در زمان مناسب خود برای بینندگان عزیز پخش می شود.

برمهانی در پایان درباره سریال های جدید تلویزیون اظهار کرد: در حال حاضر ۲۳ طرح سریال مصوب داریم که تا به امروز ۶ سریال برآورد آن انجام شده و قراردادهایش به امضا رسیده است، برخی هم مراحل پیش تولید را سپری می کنند که ان‌شالله به سال ۱۴۰۲ می رسد.

موسوی تهیه کننده سریال «محرمانه» نیز در جریان بازدید معاون سیما گفت: حدود سه ماه است که تولید این سریال شروع شده و حدود ۴۵ درصد از کار فیلمبرداری انجام شده است و پیش بینی می کنیم تا ۳ ماه آتی، کار تصویربرداری این مجموعه به اتمام رسد.

وی خاطرنشان کرد: در سریال «محرمانه» بازیگران زیادی به ایفای نقش می پردازند و داستان آن اجتماعی ـ خانوادگی با محوریت مسائل پزشکی است که در این خصوص از نظرات مشاوران هم بهره گرفته ایم.

تهیه کننده «محرمانه» تصریح کرد: بخشی از لوکیشن ها هم در خارج از کشور فیلمبرداری می شود که احتمالا تا ۱۵ روز آینده مقدمات آن انجام خواهد شد.

محمود معظمی کارگردان این سریال هم با اشاره به وجود بازیگران توانا و محبوب کشورمان در این مجموعه تلویزیونی گفت: یک گروه توانا در حال ضبط این سریال هستند که نوید کار خوب و فاخری را می دهد و امیدواریم نتیجه خوبی حاصل شود.

سکانسی از سریال «محرمانه» در حضور معاون سیما ضبط شد. فاطمه گودرزی، زهیر یاری، بهناز نادری، آرش آصفی، علیرام نورایی، امیرمحمد زند، ایرج نوذری، علیرضا جلالی تبار، علی جلالی از جمله بازیگرانی بودند که در بازدید معاون سیما حضور داشتند و به بیان دیدگاه ها و تجربه همکاری شان با این اثر پرداختند.

در بازدید معاون سیما، مهدی نقویان مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی، سلیم غفوری قائم مقام، حمید خواجه نژاد مدیر روابط عمومی سیما و جواد آقازاده مدیر طرح و برنامه مرکز سیما فیلم حضور داشتند.

سریال «محرمانه» تولید جدید موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی است که با همکاری صداوسیما برای پخش در تلویزیون آماده می‌شود.

«محرمانه» به کارگردانی محمود معظمی، نویسندگی مهدی حمزه و تهیه‌کنندگی سیدرامین موسوی، روایتی است از پیشرفت‌های علمی دانشمندان کشورمان در حوزه پزشکی و ساخت واکسن کرونا.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است