فیلم‌ها توجه تماشاگران را جلب کردند/ تنوری که شب داغ شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۳
گزارش صبا از روز اول جشنواره فیلم کوتاه تهران؛

فیلم‌ها توجه تماشاگران را جلب کردند/ تنوری که شب داغ شد

اولین روز از جشنواره فیلم کوتاه تهران با وجود تمام حاشیه ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سینمایی صبا، امروز چهارشنبه ۲۷ مهرماه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در پردیس سینمایی ملت آغاز شد.

امروز اولین روز از جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران که با حاشیه‌های بسیاری همراه بود، آغاز شد. در روزهای گذشته برخی از فیلمسازان و عوامل حاضر در جشنواره و تعدادی از استادان نشست‌های تخصصی انصراف خود از حضور در جشنواره را اعلام کردند اما مهدی آذرپندار در دومین نشست خبری که در باغ زیبا برگزار شد، اعلام کرد که تنها ۲ نفر انصراف خود را به صورت کتبی ارسال کرده‌اند.

با تمام فراز و فرودها و بحث‌هایی که درباره برگزار شدن یا نشدن جشنواره مطرح شد، سی‌و‌نهمین دوره از این رویداد سینمایی کار خود را با یک فضایی متفاوت آغاز کرد.

روز گذشته بود که ستاد خبری جشنواره اعلام کرد بازدید برای عموم آزاد است و تمام علاقه‌مندان به فیلم کوتاه می‌توانند به راحتی تمام فیلم‌ها را ببینند. با توجه به این مطلب و درنظر داشتن این نکته که امروز اولین روز از جشنواره بود، تا زمان تنظیم این خبر برخی از سالن‌های امروز وضعیت نه چندان جالبی داشتند و بیش از نصف سالن‌ها خالی بودند. هرچند به ساعت‌های پایانی نزدیک شدیم وضعیت بهتری در پردیس سینمایی حاکم و تنور جشنواره داغ شد.

همچنین باید به این نکته نیز اشاره کرد که تعداد اندکی از سالن‌ها نیز در موقعیت‌هایی میزبان تماشاگران بیشتری بودند تا جایی که در سانس ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در سالن ۹ بیشتر ظرفیت سالن پر از تماشاگر بود و کسانی که از سالن بیرون آمدند نیز از کیفیت بالای برخی از کارها صحبت می‌کردند.

در نشست تخصصی نیز که با حضور بهروز افخمی برگزار شد، مخاطبان قابل توجهی در سالن حضور داشتند به نحوی که حدود دو سوم سالن پر بود اما نشست دیگری که با حضور رسول صدرعاملی برگزار شد با وضعیت متفاوت‌تری مواجه بود و نزدیک به نصف سالن افراد حضور داشتند.

محمد زکی زاده

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است