مسئولان سینمایی به جشنواره آمدند/ معرفی مدیر کانون دانش‌آموختگان انجمن | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۱
گزارش صبا از روز دوم جشنواره فیلم کوتاه تهران؛

مسئولان سینمایی به جشنواره آمدند/ معرفی مدیر کانون دانش‌آموختگان انجمن

دومین روز از جشنواره فیلم کوتاه تهران با برگزاری نشست ها و اکران فیلم ها و همچنین حضور مدیران سینمایی برگزار شد.

پردیس ملت

به گزارش خبرنگار سینمایی صبا، امروز پنجشنبه ۲۸ مهرماه دومین روز از سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران برگزار شد.

ازجمله برنامه های روز دوم جشنواره علاوه بر نمایش فیلم ها، همایش دانش آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران، نشست تخصصی «بررسی نمونه فیلم های کوتاه در ژانر» با حضور مریم اسمی خانی و کاظم دانشی و رونمایی از ۴ کتاب بود.

صبح امروز همایش دانش آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران که برای عموم نبود و فقط دانش آموختگان انجمن امکان حضور داشتند، برگزار شد. در این برنامه افرادی چون مهدی آذرپندار، یزدان عشیری، حبیب ایل بیگی، سعید پوراسماعیلی و سعید نجاتی حضور داشتند و نجاتی نیز به عنوان مدیر کانون دانش آموختگان انتخاب و معرفی شد.

برنامه دیگری که امروز در پردیس سینمایی ملت برگزار شد، نشست تخصصی «بررسی نمونه فیلم های کوتاه در ژانر» با حضور مریم اسمی خانی و کاظم دانشی بود که این مراسم با بیش از ۳۰ دقیقه تاخیر برگزار شد و درنهایت نیز تعداد قابل توجهی از صندلی ها خالی بود. همچنین مراسم رونمایی از ۴ کتاب نیز با حضور رامتین شهبازی، محمدرضا پاسدار و مجید کیانیان و حدود ۳۰ دقیقه تاخیر برگزار شد و این مراسم نیز با حضور حداقلی افراد به پایان رسید.

وضعیت سالن های سینما نیز هرچه به سمت غروب نزدیک شدیم، بهتر شد تا جایی که برخلاف سانس های ابتدایی که تقریبا سالن ها خالی بودند، در برخی از سانس ها فیلم ها با حداکثر مخاطبان روی پرده رفتند.

یکی دیگر از اتفاقات امروز جشنواره حضور محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی در پردیس سینمایی ملت بود. محمد خزاعی به همراه یزدان عشیری، امیررضا مافی، محمد حمیدی مقدم و هاشم میرزاخانی در سینما ملت حاضر شد و علاوه بر بازدید از بخش نمایشگاه کتاب در یکی از سانس های اکران نیز مدت کوتاهی در سالن حضور پیدا کرد و بعد از آن نیز بازدید کوتاهی از محوطه پردیس سینمایی ملت داشتند. خزاعی در جمع خبرنگاران حاضر به پاسخگویی نشد و در جواب سوال هایی چون برخورد با هنرمندانی که اخیرا واکنش هایی داشته اند و نمونه های این چنینی گفت تنها با یک بیت شعر جواب می دهم و آن این است که «ما برای وصل کردن آمدیم/ نی برای فصل کردن آمدیم.»

بیشتر بخوانید فیلم‌ها توجه تماشاگران را جلب کردند/ تنوری که شب داغ شد

محمد زکی زاده

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است