کوین اسپیسی تبرئه شد/ رد ادعای آنتونی رپ علیه اسپیسی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۳۲

کوین اسپیسی تبرئه شد/ رد ادعای آنتونی رپ علیه اسپیسی

هیات منصفه دادگاهی در نیویورک ادعاهای آنتونی رپ علیه کوین اسپیسی را رد کرد.

به گزارش صبا به نقل از گاردین، هیات منصفه دادگاهی در نیویورک روز پنجشنبه ۲۰ اکتبر اعلام کرد کوین اسپیسی بازیگر برنده دو جایزه اسکار، آنتونی رپ را در سن ۱۴ سالگی زمانی که در دهه ۸۰ میلادی هر دو در برادوی چهره های ناشناخته ای بودند، مورد آزار و اذیت قرار نداده است.

حکم دادگاه فدرال منهتن پایانی بود بر این دادخواهی که با جنبش #من_هم شروع شده بود. این طرحِ دعوی براساس ادعای سال ۲۰۱۷ رپ بود که تقاضای ۴۰ میلیون دلار غرامت از اسپیسی کرده بود.

تبادل نظرِ هیات منصفه در این دادگاه بیش از یک ساعت به طول انجامید و وقتی حکم قرائت شد اسپیسی به دنبال این موفقیت سرش را پایین انداخت، این بازیگر برنده اسکار پیش از خارج شدن از دادگاه نیز وکلای خود را به گرمی در آغوش گرفت.

ریچارد استیگمن یکی از وکلای رپ در ابتدای دادگاه روز گذشته  از هیات منصفه خواست تا اسپیسی را به دلیل تلاش برای پیشبرد هدفش در مساله آزار جنسی در آپارتمانش در منهتن وادار به پرداخت جریمه کند. این وکیل، کوین اسپیسی را به دروغگویی در جایگاه شاهد متهم کرد.

جنیفر کلر، وکیل اسپیسی نیز به هیات منصفه گفت که رپ این اتفاق را خودش ساخته و پرداخته است. او از هیات منصفه خواست ادعاهای رپ را رد کنند.

رپ ۵۰ ساله و اسپیسی ۶۳ ساله هر کدام در این مدتِ دادگاه که سه هفته به طول انجامید بارها به جایگاه شاهد آمدند و شهادت دادند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است