فیلم‌های داستانی مورد استقبال قرار گرفتند/ ابراز خرسندی از نشست‌های روز سوم

به گزارش خبرنگار سینمایی صبا، سومین روز از سی‌و‌نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران امروز جمعه ۲۹ مهرماه در پردیس سینمایی ملت پشت سر گذاشته شد.

در ابتدای روز سوم نشست «تهیه و تولید» با حضور محمدرضا مصباح تهیه کننده سینما برگزار شد. حاضران در این نشست بیش از نصف سالن را پر کرده بودند و برخی از افرادی که در این برنامه حضور داشتند، در گفتگوی کوتاه اعلام رضایت خود از این نشست تخصصی را ابراز کردند.

نشست دیگری که با موضوع «ژانر، فرم، سبک» با حضور مجید شیخ انصاری برگزار شد نیز از استقبال کمتری برخوردار بود و برخی از حاضران اذعان داشتند که فضای حاکم در نشست تخصصی شبیه فضای کلاس درس شده است.

سومین برنامه که در ظهر برگزار شد، نشست تخصصی «کارگردانی» بود که باحضور احمدرضا درویش برگزار شد. بیش از نصف سالن را حاضران پر کرده بودند و تعدادی از افراد حاضر در این نشست که به گفتگو نشستند، از حضور در این نشست کاملا ابراز خرسندی کردند.

اکران فیلم‌ها نیز مانند روزهای گذشته هرچه به غروب نزدیک شد، وضعیت بهتری به خود دید. نکته‌ای که در این سه روز به چشم آمد این بود که سالن‌های ۹ و ۱۰ که مربوط به فیلم‌های داستانی هستند از شرایط و وضعیت بهتری برخوردار بودند.

برخی از تماشاگران درباره فیلم‌های این دوره گفتند که شگفتی‌هایی تا به اینجای جشنواره وجود داشته است. برخی نیز معتقد بودند که کارهای قابل قبولی از برخی کارگردان‌ها ملاحظه نکردند و انتظار بیشتری از فیلم‌های حاضر و کارگردان‌های باسابقه داشتند.

امروز نیز برخی چهره‌های شناخته شده به پردیس سینمایی ملت آمدند. سید محمد هاشمی معاون وزیر ارشاد، حسن خجسته معاون اسبق صدای جمهوری اسلامی ایران و سید مهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی از جمله کسانی بودند که در سومین روز از سی‌و‌نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به پردیس سینمایی ملت آمدند.

بیشتر بخوانید:

فیلم‌ها توجه تماشاگران را جلب کردند/ تنوری که شب داغ شد

مسئولان سینمایی به جشنواره آمدند/ معرفی مدیر کانون دانش آموختگان انجمن

محمد زکی زاده

انتهای پیام/