علت لغو نشست «جلوه‌های بصری» چه بود/ فیلم‌های داستانی سالن را پُر کردند

به گزارش خبرنگار سینمایی صبا، چهارمین روز از سی‌و‌نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران امروز شنبه ۳۰ مهرماه برگزار شد.

علاوه بر اکران فیلم‌ها ازجمله برنامه‌های روز چهارم جشنواره برگزاری نشست‌های تخصصی «صدا» با حضور آرش قاسمی، «ژانر در فیلم کوتاه(محدودیت یا گشایش)» با حضور رامتین شهبازی و «جلوه‌های بصری» با حضور امیررضا معتمدی بود.

نشست «صدا» که در آن نیمی از سالن پر شده بود، طبق اعلام برخی از کسانی که در آن شرکت کرده بودند، رضایت‌بخش بود.

دومین نشست نیز که با حضور رامتین شهبازی برگزار شد میزبان شرکت‌کنندگان کمتری بود که برخی راضی و برخی نیز از این برنامه ناراضی بودند.

نشست سوم «جلوه‌های بصری» امیررضا معتمدی نیز به دلیل حضور نیافتن وی لغو شد. معتمدی در گفتگو با خبرنگار صبا درباره علت لغو این نشست گفت: «حال مناسبی نداشتم، نتوانستم بیایم.»

در کنار سالن‌های کم‌رمق باکس‌های غیر از داستانی و سانس‌های ابتدایی، امروز پردیس سینمایی ملت اوضاع بهتری را ازنظر جمعیت مخاطبان تجربه کرد، به‌گونه‌ای که در بعضی از سانس‌ها اکثر صندلی‌های سالن پر از تماشاگر بود و این استقبال نیز مربوط به بخش آثار داستانی بود.

محسن سوهانی مدیر شبکه رادیویی نمایش، محمدرضا فرجی مدیرکل توسعه فناوری، سینمایی، سمعی و بصری، محمد حمیدی مقدم مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، هاشم میرزاخانی مدیرعامل موسسه سینماشهر ازجمله افراد حاضر در چهارمین روز جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران بودند.

بیشتر بخوانید:

فیلم‌ها توجه تماشاگران را جلب کردند/ تنوری که شب داغ شد

مسئولان سینمایی به جشنواره آمدند/ معرفی مدیر کانون دانش آموختگان انجمن

فیلم‌های داستانی مورد استقبال قرار گرفتند/ ابراز خرسندی از نشست‌های روز سوم

محمد زکی زاده
انتهای پیام/