محور مقالات پانزدهمین همایش «روابط‌عمومی الکترونیک» اعلام شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۲

محور مقالات پانزدهمین همایش «روابط‌عمومی الکترونیک» اعلام شد

رییس کمیته علمی پانزدهمین همایش «روابط‍‌عمومی الکترونیک» با اشاره به موضوع اصلی این دوره محورها و مهلت ارسال مقاله به این همایش را اعلام کرد.
به گزارش صبا به نقل از دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط‌عمومی، محمد سلطانی‌فر رییس کمیته علمی همایش «روابط‌عمومی الکترونیک» با بیان اینکه پانزدهمین دوره این همایش در بهمن‌ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد، گفت: کسب و کارهای روابط‌عمومی مبتنی بر هوش مصنوعی، قلمرو جدیدی از خلق ثروت و افزایش ارزش سرمایه شرکت‌ها را به‌دنبال خواهد آورد و در همین راستا موضوعات کلیدی وجود دارد که در پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک به آنها توجه خواهد شد.
وی در ادامه توضیح داد: هوش مصنوعی (Artificial Intelligence) ادامه ظرفیت‌های فراگیر انسانی است که تلاش می‌کند خود را به قابلیت‌های فکری و منطقی انسان نزدیک کند و علاوه بر توانایی بالقوه انسانی با ضریب هوشی برتر، امکان تراکم دانشی، داده‌ای و عملیاتی هوشمند، اتوماتیک و الگوریتمی را فراهم آورد.
رییس کمیته علمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک در پایان عناوین محورهای این همایش را بدین ترتیب اعلام کرد: «هوش مصنوعی و روابط‌عمومی، از اپراتور تا مغز متفکر/ هوش مصنوعی و آخرین دستاوردهای آن در قلمروهای علمی و تکنولوژیک/ ابعاد انسانی و اخلاقی روابط‌عمومی‌ هوشمند/ روابط‌عمومی هوشمند و احترام به طبیعت و محیط‌‌زیست/ کسب و کارهای روابط‌عمومی هوشمند/ هوش مصنوعی و ضرورت حفظ امنیت و حراست از داده‌ها/ هوش مصنوعی، الگوها و ظرفیت‌های جدید روابط‌عمومی هوشمند/ بازنگری در سازوکارهای روابط مبتنی بر هوش مصنوعی/ روابط‌عمومی منطقه‌ای و جهانی با تکیه بر هوش مصنوعی/ رصد و پایش محتوا در روابط‌عمومی هوشمند/ شتابگرها و نرم افزارهای توسعه‌دهنده هوش مصنوعی در روابط‌عمومی هوشمند/ روابط‌عمومی، رسانه‌های اجتماعی و کارکردهای هوش مصنوعی/ روندهای آینده روابط‌عمومی هوشمند».
سیدغلامرضا کاظمی‌دینان رییس شورای سیاست‌گذاری، محمد سلطانی‌فر رییس کمیته علمی، سعیدرضا عاملی، یونس شکرخواه، داوود زارعیان، حسن بشیر، شهیندخت خوارزمی و حمید ضیایی‌پرور اعضای کمیته علمی این دوره همایش را تشکیل می‌دهند و بهروز تقی‌پور دبیر پانزدهمین همایش «روابط‌عمومی الکترونیک» خواهد بود.
استادان، دانشجویان و فعالان حوزه‌های ارتباطات، روابط‌عمومی، جامعه اطلاعاتی و هوش مصنوعی که تمایل دارند در این همایش به ارائه مقاله بپردازند، می‌توانند تا تاریخ ۳۰ آذرماه ۱۴۰۱، نسبت به ارسال اصل مقاله خود به آدرس الکترونیکی info@prconference.ir اقدام کنند. علاقه‌مندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۵۶۷۳۲ تماس بگیرد.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است