«ریتم در موسیقی» به چاپ چهل‌ویکم رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۹

«ریتم در موسیقی» به چاپ چهل‌ویکم رسید

چاپ چهل و یکم کتاب «ریتم در موسیقی» تالیف شهرام مظلومی از سوی انتشارات سروش به چاپ رسید.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی انتشارات سروش، چاپ چهل و یکم کتاب «ریتم در موسیقی» تالیف شهرام مظلومی از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

کتاب «ریتم در موسیقی» مجموعه درس‌ها و تمرین‌های طبقه‌بندی‌شده ریتم و وزن در موسیقی است که در ۶ فصل تدوین یافته و تاکید مطالب آن بیشتر بر اجرای فیگورهای ریتمیک و پیوند آنها با یکدیگر است. این ۶ فصل به شرح زیر است:

۱- ریتم‌های ساده و ترکیبی (قسمت اول)

۲- ریتم‌های ساده و ترکیبی (قسمت دوم)

۳- سکوت و اجرای سکوت در ریتم‌های ساده و ترکیبی

۴- تغییر شکل در ضرب میزان‌ها

۵- ریتم‌ها و میزان‌های لنگ و اختلاط فیگورهای ریتمیک ساده و ترکیبی

۶- تمرین‌های ویژه، فصل‌های این کتاب‌اند.

مباحث تئوریک و نظری، به دلیل گستردگی بسیار، در این کتاب گنجانده نشده است و صرفا جنبه عملی و کاربردی و تمرینی ریتم و وزن در موسیقی مدنظر بوده است. خواننده‌ای که قصد استفاده از این کتاب را دارد باید با مقدمات موسیقی آشنا باشد و نت‌خوانی نیز بداند.

چاپ چهل و یکم این کتاب در ۷۷ صفحۀ رقعی، شمارگان ۲٫۰۰۰ نسخه و با قیمت ۴۵٫۰۰۰ تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقه‌مندان به مباحث این حوزه قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق فروشگاه با شماره ۸۸۳۱۰۶۱۰ و یا فروشگاه اینترنتی با شماره ۶۶۴۱۵۴۰۱ تماس بگیرند. همچنین از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ انتشارات سروش به شماره ۰۹۹۲۱۶۰۵۱۱۹ و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است