آخرین مصوبات شورای پروانه نمایش آثار غیرسینمایی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۰

آخرین مصوبات شورای پروانه نمایش آثار غیرسینمایی

شورای صدور پروانه نمایش آثار غیرسینمایی با نمایش 5 عنوان فیلم داستانی بلند، یک عنوان مستند و 7 عنوان فیلم کوتاه داستانی موافقت کرد.

شورای پروانه نمایش

به گزارش صبا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی سازمان سینمایی و سمعی بصری، شورای صدور پروانه نمایش آثار غیرسینمایی با نمایش ۵ عنوان فیلم داستانی بلند، یک عنوان مستند و ۷ عنوان فیلم کوتاه داستانی موافقت کرد.

شورای پروانه نمایش فیلم‌های غیرسینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش ۵ عنوان فیلم داستانی بلند «دختران باد» به تهیه‌کنندگی محمد احمدی، کارگردانی فریدون نجفی، «سون سوز» به تهیه‌کنندگی سلمان عباسی و کارگردانی رضا جمالی، «بازگشته» به تهیه‌کنندگی مسعود آب پرور و کارگردانی ندا محمودی، «سکوت سیاه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی عبداله دوشن و سلمی بابایی، «کن پامنار» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی اشکان درویشی موافقت کرد.

همچنین یک عنوان فیلم مستند «من هنرمندم» به تهیه‌کنندگی محمود صادق ناطری و کارگردانی مرتضی رمضان‌زاده پروانه نمایش آثار غیرسینمایی سازمان سینمایی را اخذ کرد.

در این شورا برای آثار کوتاه‌داستانی «خفقان» به تهیه‌کنندگی مشترک علی عطشانی و سعید دلاوری و کارگردانی محمود عطشانی، «زنگ ورزش» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محسن اسمعیلی، «چشمی برای شنیدن» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی ناصر عباسی، «حدس فروشنده» به تهیه کنندگی محسن دانشور و کارگردانی زهیر سقاچی، «چه دنیای قشنگی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مهدی علی محمدخانی، «پرتاب ناگهانی یک فیل» به تهیه‌کنندگی حسن حبیب الله زاده و کارگردانی نازنین چیت ساز، «از پشت سر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیرحسین منصوری پروانه نمایش صادر شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است