تئاترشهر فردا با دو اجرا میزبان مخاطبان خواهد بود/ ظرفیت امروز قشقایی تکمیل است

به گزارش خبرنگار تئاتر صبا، با توجه به پیگیری‌های انجام شده، نمایش «پاره‌هایی از چند زندگی» به کارگردانی شیوا دیناروند که هفته گذشته بلیت فروشی خود را در سایت تیوال آغاز کرده بود، روز آتی یعنی چهارشنبه 4 آبان‌ماه در مجموعه تئاترشهر  اجرا می‌روند و تا این لحظه تصمیمی به کنسل شدن اجرا ندارد، اما این موضوع لحظه‌ای بررسی می‌شود و بلیت فروشی روزهای 3 تا 6 آبان‌ماه در سایت تیوال همچنان برقرار است.

وضعیت سالن قشقایی تئاترشهر برای این نمایش در سایت بلیت فروشی تا لحظه تنظیم این گزارش ظرفیت 15 بلیت باقی مانده را نشان می‌دهد. مسئولان تئاترشهر در تلاش هستند تا مخاطبان تئاتر مشکلی برای تردد نداشته باشند و با رفع این مشکل قطعا شاهد اجراهای بیشتری در مجموعه تئاترشهر خواهیم بود.

طی اعلام انجام شده از طرف تئاترشهر، نمایش «شراره» به کارگردانی محمدمهدی خاتمی نیز فردا 4 آبان‌ماه در سالن سایه مجموعه تئاترشهر اجرا می‌رود و روز آینده با توجه به محدودیت‌های نمایش‌ها برای اجرا در تئاتر شهر شاهد اجرای 2 نمایش هستیم.

این درحالی است که هفته‌های گذشته شاهد کنسلی بسیاری از نمایش‌ها در سالن‌های مختلف بودیم و خبر دقیقی برای اجرای هیچ نمایشی در روزهای اخیر نیست و لحظه به لحظه وضعیت اجراها با تغییر همراه است.

امیرعلی حسینی

انتهای پیام/