«طبقه یک‌و‌نیم»، «بیرو» و «لوپتو» به سینماها می‌آیند | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۳

«طبقه یک‌و‌نیم»، «بیرو» و «لوپتو» به سینماها می‌آیند

قرارداد سرگروهی ۳ فیلم «طبقه یک و نیم»، «بیرو» و انیمیشن «لوپتو» ثبت شد.

به گزارش صبا به نقل از شورای صنفی نمایش، قرارداد سرگروهی ۳ فیلم «طبقه یک و نیم»، «بیرو» و انیمیشن «لوپتو» ثبت شد.

هفدهمین جلسه شورای صنفی نمایش در روز سه شنبه ۳ آبان در خانه سینما تشکیل شد و بعد از بررسی درخواست ها و موارد مطرح شده، ‌قرارداد سرگروهی ۳ فیلم جدید ثبت شد که به شرح زیر است:

فیلم سینمایی «طبقه یک و نیم» به کارگردانی نوید اسماعیلی با پخش رسانه فیلمسازان مولود به سرگروهی پردیس ملت، فیلم سینمایی «بیرو» به کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی با پخش نمایش گستران به سرگروهی پردیس کورش و انیمیشن سینمایی «لوپتو» به کارگردانی عباس عسگری با پخش بهمن سبز به سرگروهی پردیس هویزه فیلم های جدیدی هستند که به سینما می‌آیند. همچنین مقرر شد تا هر سه فیلم اکران خود را از هفته آینده آغاز کنند.

فیلم «طبقه یک و نیم» یک کمدی اجتماعی است که حسین نمازی آن را نوشته و وحید اسماعیلی نیز آن را بازنویسی کرده است. این کار طنز موقعیت است و به جای دیالوگ‌های طنز ما از ظرفیت زبان بدن بازیگران برای ایجاد لحظات کمدی استفاده کرده‌ایم. داستان فیلم با یک اتفاق ساده شروع می شود اما رفته رفته همین یک اتفاق ساده مانند سرطان بزرگ و به یک فاجعه تبدیل می‌شود.

مهدی هاشمی، صحرا اسدالهی، سیروس همتی، خسرو احمدی، قاسم زارع، شهره سلطانی، بهروز پناهنده، مهران رجبی، رامتین پورقاسمیان، مهدی موسوی، مهرداد عزیزی پارسا، مریم فرجی و امیرمحمد متقیان همراه با مانی سقاباشی به عنوان بازیگر خردسال، ترکیب بازیگران این فیلم هستند.

فیلم سینمایی «بیرو» به کارگردانی مرتضی‌‌علی عباس میرزایی و تهیه کنندگی مجید برزگر درباره دوران کودکی تا اوج علیرضا بیرانوند دروازبان تیم ملی فوتبال ایران ساخته شده و به عنوان فیلم افتتاحیه چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده است.

داستان فیلم «لوپتو» نیز در مورد یک دکتر روانشناس است که بیماران خود را با روش ساخت اسباب‌بازی درمان می‌کند و محصول این روش درمان، ساخت اسباب‌بازی‌هایی خاص و متفاوت است که بین کودکان بسیار محبوب هستند. داستان این فیلم در یک آسایشگاه و کارگاه ساخت اسباب‌بازی است و اتفاقاتی که در آنجا صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است