مرکز پویانمایی صبا و انتشارات سروش کتاب و پویانمایی مشترک تولید می‌کنند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۳
طی امضای تفاهمنامه‌ای؛

مرکز پویانمایی صبا و انتشارات سروش کتاب و پویانمایی مشترک تولید می‌کنند

تفاهمنامه همکاری مشترک میان مرکز پویانمایی صبا و انتشارات سروش در راستای هم‌افزایی کتاب و پویانمایی امضا شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی صداوسیما، جلسه امضای تفاهمنامه همکاری مشترک مرکز پویانمایی صبا و شرکت انتشارات سروش در راستای هم افزایی دو محصول فرهنگی کتاب و پویانمایی با حضور ابراهیم شکوری مدیرعامل انتشارات سروش، جمعی از مدیران این شرکت و محمد‌رحیم لیوانی رییس مرکز پویانمایی صبا و مدیران این مرکز در محل سالن جلسات مرکز پویانمایی صبا برگزار شد.

این همکاری به دلیل قرابت فضای داستانی و تخیلی کتاب های قصه با تولیدات پویانمایی، شکل گرفت تا از ظرفیت دو مجموعه مرکز پویانمایی صبا و شرکت انتشارات سروش در این زمینه بهره‌گیری شود.

این اقدام در راستای تاکید و اولویت‌بخشی سازمان صداوسیما در سند تحول مبنی بر فعالسازی نهضت اقتباس صورت گرفته است. همچنین این تفاهمنامه با هدف غنابخشی به محتواهای پویانمایی و کتب، کمک به پایایی و مانایی محصولات فرهنگی مذکور، بهره‌وری در سرمایه گذاری‌های انسانی و مالی و نیز ترغیب و تشویق پدیدآورندگان کتاب و پویانمایی به ارتقای محتوا و جذابیت محصولات انجام شده است.

لیوانی رییس مرکز پویانمایی صبا با ابراز خرسندی از امضای این تفاهمنامه و اینکه این همکاری مشترک خیلی زود به سرانجام رسید، بیان کرد: عقد این تفاهمنامه و استمرار آن بین مرکز پویانمایی صبا و انتشارات سروش منجر به هم افزایی حوزه کتاب و پویانمایی می‌شود.

وی اظهار کرد: این همکاری شایسته را به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم با همین سرعت و اهتمام، به نتایج مناسبی در این زمینه دست یابیم.

لیوانی در پایان با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: ما در مرکز صبا محصول محور هستیم و ان‌شاالله با امضای تفاهمنامه تلاشمان بر این است که بتوانیم برنامه ریزی‌های عملیاتی داشته باشیم و خروجی خوبی را رقم بزنیم تا کودکان و مخاطبان ما بتوانند از آن بهره کافی و وافی ببرند و به جای تماشای تولیدات و محصولات هنری خارجی، با دستاوردها و تولیدات سرزمین خودمان مانوس شوند.

در ادامه ابراهیم شکوری مدیرعامل انتشارات سروش گفت: این تفاهمنامه عملکرد مطلوبی است و بررسی‌ها نشان می دهد، خانواده‌هایی که دارای کودک هستند به چنین محصولاتی همچون پویانمایی و کتاب نیاز دارند. همچنین وی پیشنهاد کرد چنانچه همزمان با ساخت یک انیمیشن، نگارش و تدوین کتاب آن هم شروع شود، می تواند تاثیرگذاری بیشتری بر مخاطب بگذارد، چرا که همزمان با دیدن برنامه، کتاب آن را نیز در اختیار دارد و خود نیز به داستان سرایی می‌پردازد.

در حال حاضر ۳ مجموعه «کوچولو های کنجکاو»، «نقاش کوچولو» و «مثلنامه» برای تدوین کتاب در دستور کار انتشارات سروش قرار گرفته است. همچنین بر اساس درخواست مدیر عامل انتشارات سروش مبنی بر همزمانی نگارش کتاب با ساخت برنامه دو مجموعه «فیل کوچولو» و «چی شد که این رنگی شدم» برای برنامه ریزی پیشنهاد شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    103/089/424/000
  • بی‌بدن
    23/216/662/000
  • سال گربه
    12/073/852/500
  • آپاراتچی
    3/942/182/500
  • پرویز خان
    3/170/587/000
  • نوروز
    2/808/603/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/576/517/500
  • آسمان غرب
    2/174/983/000