ماجرای ابراهیم فیاض و شبکه چهار چه بود/ حذف در کار نبود صحبت‌ها تمام شده بود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۲
صبا پیگیری کرد؛

ماجرای ابراهیم فیاض و شبکه چهار چه بود/ حذف در کار نبود صحبت‌ها تمام شده بود

شائبه های مطرح شده درباره اخراج ابراهیم فیاض مهمان شب گذشته برنامه «سند چشم انداز» از مسئولان شبکه چهار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، شائبه هایی درباره حذف و یا اخراج ابراهیم فیاض جامعه شناس و استاد دانشگاه که مهمان شب گذشته ۴ آبان برنامه «سند چشم انداز» شبکه چهارسیما بود، مطرح شده است.

ماجرا از این قرار بود که شب گذشته ۴ آبان ماه ۱۴۰۱ ابراهیم فیاض مهمان برنامه «سندچشم انداز» در شبکه چهار سیما بود. هنگامی که او درحال پاسخگویی به سوالات برنامه بود صدای میکروفون متصل به گوش مجری می‌آید که مشخص نیست از پشت صحنه به مجری چه می گوید اما مجری سعی می کند مبحث را ببند و به سراغ نظرسنجی برود.

در واقع ابراهیم فیاض پس از پاسخگویی به سوالات می گوید، بگذارید نکات بیشتری را توضیح دهم اما مجری می گوید: من پاسخم را گرفتم و پاسخ قانع کننده ای هم بود، الگوی صحبت های فیاض مسکن اجتماعی است که سال ها در کشورهای مختلف تجربه شده است، حالا اینکه در کشور ما چگونه پیاده می شود، می تواند موضوع برنامه های بعدی باشد. از حضور ابراهیم فیاض که صادقانه پاسخ دادند و گفتند که بله هنوز معتقدم به این جمله هایی که گفتم اما شبکه ای دوباره آن را تیتر کرده و تیکه هایی را تقطیع کرده است، سپاس گزاریم و ممنونیم که در برنامه بودند.»

پس از پخش نظرسنجی، ابراهیم فیاض دیگر در برنامه حضور نداشت و مهمان دیگری که در برنامه بوده است، صحبت هایش را آغاز می کند. این درحالی است که «سند چشم انداز» همواره تا پایان برنامه با دو مهمان خود همراه است اما نبودن ناگهانی فیاض پس از پایان نظرسنجی، شائبه هایی را درباره حذف و یا اخراج او از شبکه مطرح کرد و شبکه های اجتماعی بیشتر روی گزینه اخراج مانور دادند. به همین منظور با فرشاد عریضی رییس دفتر مدیر شبکه چهار به گفتگو پرداختیم.

فرشاد عریضی در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، عنوان کرد: سوالی در برنامه مطرح شده بوده و مهمان برنامه در حد ۱۵ دقیقه روی آنتن برنامه بود که پس از پاسخگویی به سوال از برنامه بیرون آمدند و حاشیه ای در کار نبوده است.

او تاکید کرد: ما چیزی به عنوان اخراج و یا چیزی شبیه به این کلمه نداریم و برنامه پس از پاسخگویی او به سراغ نظرسنجی رفته و پس از آن درخدمت مهمان دیگر بوده است. اینکه ایشان دوباره به برنامه های تلویزیونی بیاید دست من نیست. تلویزیون هم مشکلی ندارد و این هم مانند جریان برنامه «شیوه» است.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است