پیام تسلیت وزیر فرهنگ/ بازهم صدای مظلومیت عاشقان در حرم شاهچراغ پیچید | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۱

پیام تسلیت وزیر فرهنگ/ بازهم صدای مظلومیت عاشقان در حرم شاهچراغ پیچید

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی محمدمهدی اسماعیلی در پی درگذشت تعدادی از زائرین حرم شاهچراغ در شامگاه گذشته ۴ آبان ماه، پیام تسلیت صادر کرد.
به گزارش صبا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی محمدمهدی اسماعیلی پس از حادثه تروریستی شامگاه گذشته ۴ آبان ماه ۱۴۰۱ در حرم احمد بن موسی که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از زوار در حرم شاه چراغ شد، پیام تسلیتی را صادر کرد.
متن این پیام به این شرح است: «فَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ مُخْلِفَ وَعْدِهِ رُسُلَهُ ۗ إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ ذُو انْتِقَامٍ، سوره ابراهیم آیه ۴۷. بازهم صدای مظلومیت عاشقان آل الله این بار در صحن و سرای حرم حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام پیچید تا در گذرگاه دیگری از مسیر متعالی انقلاب خمینی کبیر گواهی بر گفته آن پیر فرزانه باشد که بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود.
جریان تکفیر و دروغ شب گذشته صحن و سرای شاهچراغ، این مامن و ماوای دل مردم شیراز و ایران را به خون پاک زن و مرد و کودک مظلوم رنگین کرد. این جنایت کوردلانه از سوی کژفهمان دین و دشمنان این مرز و بوم نشان از عدم شناخت سیره و سلوک مردمان این سرزمین دارد، آن زمان که به خیال خام خود، خاک بر چهره خورشید می پاشند، بی آنکه بدانند در قاموس مردمان این سرزمین  شهادت افتخاری است بس عظیم.
اینجانب شهادت مظلومانه تعدادی از زائران و نمازگزاران عاشق آل الله در حرم شاهچراغ را به محضر حضرت ولیعصر اروحنا له الفدا، رهبر معظم انقلاب، مردم شریف کشورمان و همچنین خانواده های داغدار این حادثه تروریستی تبریک و تسلیت عرض نموده و از خدای متعال برای بازماندگان صبر جزیل و برای روح بلند شهدای حرم  شاهچراغ، همنشینی با سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) را مسالت می کنم.»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است