راهیابی ۱۲ طرح به مرحله نهایی چهارمین رویداد «رویازی» | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۳۶

راهیابی ۱۲ طرح به مرحله نهایی چهارمین رویداد «رویازی»

با اتمام دوره‌های کارگاهی و فرارسیدن زمان رویداد پایانی، اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی چهارمین رویداد پرتاب انیمیشن «رویازی» اعلام شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رویازی، پس از بررسی و داوری طرح‌های حاضر در مرحله پیش‌پرتاب چهارمین رویداد انیمیشن «رویازی»، آثار راه‌یافته به پرتاب نهایی این رویداد که قرار است دوازدهم آبان‌‌ماه برگزار شود، اعلام شد.

اسامی راه‌یافتگان به مرحله نهایی چهارمین «رویازی» به ترتیب حروف الفبا بدین شرح است: «بادآباد» (به سرپرستی سید حمید امامی از تهران)، «بیرلیک» (به سرپرستی مهدی خروشی از تهران)، «پنج سنگ» (به سرپرستی امیرحسین عطارودی از تهران)، «تاریخ شکلاتی» (به سرپرستی یوسف شیری از زنجان)، «چکاو» (به سرپرستی حسام رمضانی از گیلان)، «چوبولوها» (به سرپرستی علی علیجان زاده از قم)، «خاطرات جبرائیل» (به سرپرستی داود عادلی از البرز)، «خواب دزد» (به سرپرستی مجید عزیزی از تهران)، «دالی‌» (به سرپرستی داود خرمنزار از اصفهان)، «سارگون» (به سرپرستی محمد جوادنیا از تهران)، «شازده» (به سرپرستی مصطفی قربانی از زنجان)، «غریبه‌ای در جنگل» (به سرپرستی سید علیرضا سجادی از قم).
۱۲ طرح راه‌یافته به مرحله نهایی چهارمین رویداد «رویازی»، دوازدهم آبان ماه در حضور مدیران فرهنگی و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، پرتاب خواهند شد. در این نشست فعالان حوزه انیمیشن، طرح‌ها و ایده‌های راه‌یافته خود به مرحله نهایی را برای جلب حمایت و جذب سرمایه، مقابل مدعوین ارائه خواهند کرد.
«رویازی» اولین پرتاب انیمیشن در ایران است که مرکز انیمیشن سوره با حمایت سازمان سینمایی سوره حوزه هنری و با هدف شفاف‌سازی اقتصاد انیمیشن، کمک به تامین و تولید محتوا، شبکه‌سازی متخصصان و مربیان، ایجاد چرخه تولید صنعتی در انیمیشن و تبیین ظرفیت‌های اقتصادی انیمیشن برگزار می‌کند. برقراری عدالت سرمایه در انیمیشن از رویکردهای اصلی پرتاب انیمیشن «رویازی» است.
برگزارکنندگان پرتاب انیمیشن «رویازی»، واژه‌ پرتاب را جایگزین واژه‌ وارداتی پیچ و پیچینگ در فضای فرهنگی کشور پیشنهاد کرده‌اند. چهارمین دوره‌ این رویداد هنری که توسط مرکز انیمیشن سوره برگزار می‌شود، دوازده آبان ماه در سالن سوره حوزه هنری به ایستگاه پایانی می‌رسد.
انتهای پیام/.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    100/867/118/000
  • بی‌بدن
    22/358/841/000
  • سال گربه
    10/639/228/500
  • آپاراتچی
    3/809/166/500
  • پرویز خان
    3/135/337/000
  • نوروز
    2/746/203/000
  • ایلیا جستجوی قهرمان
    2/310/894/500
  • آسمان غرب
    2/022/378/500