تعداد عوامل نمایش‌ها از مخاطبان بیشترست/ تدارک سانس ویژه برای شنبه! | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۱۵
صبا گزارش می‌دهد؛

تعداد عوامل نمایش‌ها از مخاطبان بیشترست/ تدارک سانس ویژه برای شنبه!

شرح اجراها در سالن‌های نمایش، اجرای یک نمایش جدید در سالن چهارسو تئاترشهر و بلیت فروشی سانس ویژه برای امروز را در این گزارش بخوانید.

به گزارش خبرنگار تئاتر صبا، پس از گذشت یک‌ ماه از تعطیلی اغلب سالن های تئاتر و دوری خانواده هنر از سالن‌های نمایش، به نظر می رسد در هفته پیش رو شاهد بازگشایی سالن‌های نمایش هستیم، البته این اتفاق درحالی‌ست که محدودیت‌های تبلیغاتی برای نمایش‌ها منجر به خالی ماندن صندلی‌های برخی سالن‌ها شده است.

اکثر سالن‌ها تا به امروز فعالیت خود را لغو کرده بودند و امنیت و سلامت مخاطبان را بر فعالیت هنری ترجیح می‌دادند اما امروز و تا لحظه تنظیم این گزارش تئاترشهر، پردیس تئاتر شهرزاد، عمارت نوفل لوشاتو، تماشاخانه سنگلج، تماشاخانه ملک، تماشاخانه ‌اهورا، عمارت سیمرغ درنیکا در شهر تهران برنامه نمایش دارند و باقی سالن‌ها همچنان تصمیمی برای اجرا ندارند.

مجموعه تئاترشهر فردا یکشنبه ۸ آبان‌ماه در سالن قشقایی نمایش «پاره‌هایی از چند زندگی»، سالن چهارسو نمایش «فرزند یک خنیاگرم» و سالن سایه نمایش «شراره» را اجرا می‌برد.

اجراهای پردیس تئاتر شهرزاد بدین شرح است که سالن ۱ نمایش «مبارک در ژاپن» سانس ۱۸:۳۰، کنسرت نمایش «کافه عاشقی» سانس ۲۱، سالن ۲ نمایش «کمدی اکتشافات» سانس ۲۱:۳۰، نمایش «دوستان کمدی» سانس ۲۰، سالن ۳ نمایش «شبی در طهران» سانس ۲۰:۱۵، نمایش «من یک زنم» سانس ۱۹، عمارت نوفل لوشاتو نمایش «اتاق کوکی» سانس ۱۹، نمایش «اوج طوفان» سانس ۲۰:۳۰، تماشاخانه سنگلج نمایش «خونه» سانس ۱۹:۴۵، تماشاخانه ملک نمایش «فستیوال غرب» سانس ۲۰:۳۰، تماشاخانه ‌اهورا نمایش «بیوه‌های غمگین سالار جنگ» سانس ۱۹ در آبان‌ماه میزبان مخاطبان خواهند بود.

همچنین عمارت سیمرغ درنیکا امروز شنبه ۷ آبان‌ماه با وجود شرایط فعلی و با اینکه تئاتر در روزهای شنبه درحالت عادی تعطیل است، تصمیم به اجرا دارد و برای امروز دو سانس ویژه در نظر گرفته است، اما تا این لحظه سایت بلیت فروشی تیوال برای این ۲ اجرا که نمایش‌های «کمدی کذایی» و «باتلاق» هستند، عدد ۳۴ بلیت فروخته شده را نشان می‌دهد.

امیرعلی حسینی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است