«شیطان صفت» به جشنواره فجر نمی‌رسد/ یک روایت معمایی جنایی از اواخر سال ۵۶ | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۳
مهدی صباغ زاده در گفتگو با صبا:

«شیطان صفت» به جشنواره فجر نمی‌رسد/ یک روایت معمایی جنایی از اواخر سال ۵۶

مهدی صباغ زاده درباره فیلم «شیطان صفت» که به تازگی پروانه ساخت خود را دریافت کرده است، توضیح داد.

مهدی صباغ زاده نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم «شیطان صفت» که به تازگی پروانه ساخت خود را دریافت کرده است، در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا گفت: هنوز وارد مرحله پیش تولید نشده ایم و مذاکرات با بخش های خصوصی و دولتی برای مشارکت در تولید این فیلم در جریان است.

کارگردان «کلوپ همسران» درباره حال و هوای فیلم جدید خود بیان کرد: «شیطان صفت» در اواخر سال ۵۶ و در یک فضای معمایی جنایی می گذرد.

صباغ زاده درباره حضور در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر نیز توضیح داد: قطعا فیلم به جشنواره فیلم فجر امسال نمی رسد. البته که دیگر، جشنواره هم از ما گذشته است و بیشتر برای جوان‌ترها است تا بتوانند خود را محک بزنند و دیده شوند.

مهدی صباغ زاده در پایان درباره انتخاب بازیگران «شیطان صفت» گفت: هنوز مذاکراتی انجام نشده است و همه چیز به شرایط بستگی دارد اما برای انتخاب بازیگران قطعا متناسب و به اقتضای داستان به سراغ بازیگران خواهیم رفت.

مهدی صباغ‌ زاده کارگردانی فیلم‌هایی چون «صبحانه‌ای برای دو نفر»، «خانه کاغذی» و «کلوپ همسران» را برعهده داشته است. وی همچنین در فیلم هایی مانند «رمانتیسم عماد و طوبا»، «ایتالیا ایتالیا» به عنوان تهیه کننده حضور داشته است.

عکس خبر از امیرحسین غضنفری است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است