نمایشگاه الکامپ ۲۶ به تعویق افتاد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۷
به دلیل انصراف تعدادی از شرکت‌ها؛

نمایشگاه الکامپ ۲۶ به تعویق افتاد

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور از تعویق زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ خبر داد.

نمایشگاه الکامپ 26 به تعویق افتادبه گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با صدور اطلاعیه‌ای از تعویق زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ خبر داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«با تصمیم شورای مرکزی این سازمان و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مربوطه، مقرر شده بود پس از دو سال وقفه ناشی از شرایط کرونایی کشور، بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۲ آبان ۱۴۰۱ در تهران برگزار شود.

این مصوبه تیرماه سازمان نصر کشور، با پیگیری و برنامه‌ریزی نصر استان تهران برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر الکامپ، منجر به استقبال چشمگیر اعضای سازمان در تهران و دیگر استان‌های کشور شد و تعداد قابل توجهی از آنها آمادگی خود برای حضور در بزرگترین جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور را اعلام و ثبت‌نام را نهایی کردند.

با این وجود، به دلیل انصراف تعدادی از شرکت‌ها طی هفته‌های اخیر و طبق اعلام پیمانکار برگزار کننده نمایشگاه، با شرایط موجود امکان برگزاری الکامپ۲۶ وجود ندارد.

شایان ذکر است تصمیم‌گیری درباره زمان آتی برگزاری نمایشگاه نیز منوط به دریافت نظرات اعضای صنف و بررسی زمان مناسب خواهد بود که متعاقبا اتخاذ و اطلاع رسانی خواهد شد.»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است