بررسی اخراج قیصر امین‌پور از مجله «سروش» | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۴

بررسی اخراج قیصر امین‌پور از مجله «سروش»

رادیو صبا به مناسبت روز نوجوان در برنامه مستند «ماجرا» به بررسی علت تعطیلی مجله «سروش نوجوان» می پردازد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «ماجرا» عنوان برنامه‌ای مستند است که با شعار «هر نام‌آوری ماجرایی دارد» از رادیو صبا پخش می شود. این مستند در هر قسمت با ماجراجویی به دلایل شهرت افراد و ماجراهای مختلف می پردازد.

«ماجرا» روز یکشنبه ۸ آبان ماه به مناسبت روز نوجوان به ماجرای خروج قیصر امین پور از مجله «سروش نوجوان» و تعطیلی این مجله می پردازد.

انسیه شمس اللهی تهیه کننده این برنامه گفت: در این قسمت از برنامه مستند «ماجرا» به مناسبت روز نوجوان پرونده‌ای تهیه کردیم از ماجرای شروع به کار مجله «سروش نوجوان» در سال ۶۷ به سردبیری قیصر امین‌پور و بعد اخراج وی در سال ۸۱.

او ادامه داد: «سروش نوجوان» عنوان مجله‌ای است که از فروردین ۱۳۶۷ تا اسفند ۱۳۸۵ منتشر می‌شد. تعداد ۲۲۸ نسخه از این ماهنامه در ۱۹ سال منتشر شده است. از نخستین شماره تا سال ۱۳۸۲ فریدون عموزاده خلیلی، قیصر امین‌پور و بیوک ملکی سردبیران این مجله بودند.

شمس اللهی در پایان خاطرنشان کرد: در این برنامه دلایل این خروج را بررسی کردیم و با سیدعلی کاشفی خوانساری آخرین سردبیر «سروش» نوجوان هم مصاحبه‌ای داشتیم که حرف های شنیدنی ارائه کردند.

مستند «ماجرا» روز یکشنبه ۸ مهر ساعت ۱۴:۳۰ به تهیه کنندگی انسیه شمس اللهی و گزارشگری آتنا سادات محمد پناه راهی آنتن می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است