محمد معتمدی خبر انتخابش به عنوان خواننده سرود تیم ملی فوتبال را رد کرد/ انتخاب قطعه چند ماه قبل | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۲۵
با وجود اعلام مقام فدراسیون فوتبال درباره جام جهانی فوتبال قطر؛

محمد معتمدی خبر انتخابش به عنوان خواننده سرود تیم ملی فوتبال را رد کرد/ انتخاب قطعه چند ماه قبل

محمد معتمدی با انتشار مطلبی نسبت به خبر خواندن سرود تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال 2022 واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار موسیقی صبا، محمد معتمدی با انتشار مطلبی نسبت به خبر خواندن سرود تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۲۰۲۲ واکنش نشان داد.

روز گذشته ۷ آبان ماه بود که مصاحبه ای از سوی خبرگزاری مهر با غلامحسین زمان آبادی مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال منتشر و در آن اعلام شد که محمد معتمدی به عنوان خواننده رسمی سرود جمهوری اسلامی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ انتخاب شده است اما همان روز گذشته پیگیری های خبرنگار صبا حاکی از آن بود که این خبر قطعی نشده است.(اینجا بخوانید)

حال امروز ۸ آبان محمد معتمدی با انتشار مطلبی به این خبر واکنش نشان داده است که به شرح زیر است:

«امروز در خبرها مطلع شدم که بنده به عنوان خواننده رسمی تیم ملی انتخاب شده‌ام. راستش از روزی که کشورم ناآرام شده، لبم به صحبت هم باز نمی‌شود چه رسد به آواز خواندن!

تمام فعالیت‌های حرفه‌ای‌ام را هم تعطیل کرده‌ام. فقط به خاطر اینکه دل و دماغ هیچ کاری را ندارم. البته نمی‌دانم منظور از خواننده رسمی تیم ملی یعنی چه! من تاکنون در هیچ نهاد و ارگانی نه رسمی بوده‌ام و نه قراردادی.

ولی حدسم این است که قطعه‌ای که چند ماه پیش و قبل از ناآرامی‌ها؛ به همت یکی از دوستان آهنگسازم تولید شده، از میان دیگر آثار تولید شده برای همراهی تیم ملی انتخاب شده است.

در این سال‌ها که جوانی‌ام را برای هنر و موسیقی گذاشتم فراز و نشیب‌های زیاد و کم‌لطفی‌های مختلف و متفاوتی دیدم اما اقرار می‌کنم، اینکه خواندن برای تیم ملی فوتبال کشورم جرم باشد، مرحله جدیدی از فرآیند تاریخ سیاسی و اجتماعی ایران است که تا امروز قفل بود!

موسیقی…! عجب حرفه بدی…»

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است