تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم رشد

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم رشد

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، مهلت ارسال آثار و شرکت در پنجاه و دومین جشنواره فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد، به درخواست فیلمسازان و هنرمندان تا نوزدهم آبان‌ماه تمدید شد.

جشنواره امسال در سه بخش اصلی بین‌الملل، معلمان فیلمساز و دانش‌آموزان فیلمساز توسط سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی برگزار می‌شود.

در این دوره سه جایزه ویژه به آثاری در موضوعات «مدرسه، مبدا پیشرفت اسلامی-‌ایرانی و الهام‌بخش جهان اسلام»، «نشان ویژه معلم»، «نشان ویژه ایثار و ازخودگذشتگی (شهید علی لندی)» اهدا خواهد شد.

این دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم رشد به فیلم‌های دارای طراحی آموزشیِ هدفمند و کاربردی، با بیانی خلاقانه و اثربخش برای پشتیبانی از نظام تعلیم و تربیت و برنامه درسی ملی به طور ویژه توجه خواهد داشت.

پنجاه و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد از هفتم تا پانزدهم آذرماه در مجتمع فرهنگی سینما فلسطین برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا نهم آبان‌ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. اطلاع‌رسانی خبرها و رویدادهای مربوط به این دوره جشنواره در پایگاه اینترنتی به نشانی eff.roshd.ir صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/