«بلک آدم» همچنان صدرنشین گیشه آمریکا/ فروشِ فیلم ۵۹ درصد افت کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۴۶

«بلک آدم» همچنان صدرنشین گیشه آمریکا/ فروشِ فیلم ۵۹ درصد افت کرد

فیلم ابرقهرمانی «بلک آدم» با وجود افت فروش 59 درصدی باردیگر صدرنشین گیشه آمریکای شمالی شد.

به گزارش صبا به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم «بلک آدم» محصول کمپانی های دی‌سی و وارنر برای صدرنشین گیشه آخرهفته منتهی به هالووین دچار دردسر نشد. اگرچه این فیلمِ ابرقهرمانی نسبت به رقبای کمی که داشت، میزان فروشش در گیشه بیش از حد انتظار سقوط کرد.

«بلک آدم» در دومین هفته اکرانش از ۴ هزار و ۴۰۲ سالن سینمایی که در اختیار داشت، رقم تقریبی ۲۷٫۷ میلیون دلار فروش کرد. این میزان فروش نسبت به هفته گذشته ۵۹ درصد افت داشت که یکی از بدترین افت فروش ها برای فیلمی با بازی دواین جانسون در نقش اصلی به شمار می آید.

با وجود کاهش نزدیک به ۶۰ درصدی فروش فیلم نسبت به هفته گذشته، فروش «بلک آدم» در بازار داخلی آمریکا روز شنبه ۲۹ اکتبر از ۱۰۰ میلیون دلار فراتر رفت. این فیلم تا پایان روز یکشنبه ۳۰ اکتبر ۱۱۱٫۱ میلیون دلار فروش در گیشه داخلی آمریکا داشته است.

فیلم تازه دواین جانسون در بیرون از مرزهای آمریکا عملکرد بهتری داشت. این فیلم با افت ۴۵ درصدی فروش به رقم ۳۹ میلیون دلار دست پیدا کرد و مجموع فروش خارج از آمریکای خود را به عدد ۱۳۹ میلیون دلار و مجموع فروش کلی جهانی خود را به عدد ۲۵۰ میلیون دلار رساند.

در این هفته فیلم کمدی رمانتیک «بلیت بهشت» محصول یونیورسال با ۳۹ درصد افت فروش و کسب ۱۰میلیون دلار فروش به مانند هفته گذشته در جایگاه دوم پرفروش ترین ها قرار گرفت. این فیلم با بازی جولیا رابرتز و جرج کلونی در سطح آمریکا تا به امروز ۳۳٫۷ میلیون دلار و در مجموع جهانی ۱۱۹٫۴ میلیون دلار فروش به دست آورده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است