کنداکتور شبکه‌ افق نو می‌شود/ چند برنامه و مجموعه‌ مستند درحال تولیدست | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۳
رییس شبکه افق در گفتگو با صبا:

کنداکتور شبکه‌ افق نو می‌شود/ چند برنامه و مجموعه‌ مستند درحال تولیدست

صادق یزدانی رییس شبکه افق از تولیدات جدید این شبکه خبر داد.

صادق یزدانی رییس شبکه افق سیما در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره تحولات و جایگزینی چند برنامه در کنداکتور شبکه افق، عنوان کرد: برنامه «عصر شیرین» همچنان ادامه دارد و برای تغییر آن برنامه ریزی خاصی نداریم. همچنین برای فصل جدید برنامه «خانواده» برنامه ریزی می کنیم که هنوز عنوانش مشخص نیست. مستند مسابقه «تماس» نیز رو به قسمت های پایانی است و در حال تولید فصل تازه مسابقه «رخداد» هستیم که در سه ماه آخر سال ۱۴۰۱ به پخش می رسد.

وی درباره مستندهایی که قرار است قبل از سال ۱۴۰۲ از شبکه افق پخش شود، تصریح کرد: مجموعه مستند «اینجا سفارت نیست» در روزهای منتهی به ۱۳ آبان ۱۴۰۱ روی آنتن رفت، البته مجموعه مستندهای دیگری مثل مجموعه «پازل» و «سلام به آینده» درحال تولید است و برای ماه های آخر سال آماده می شوند.

رییس شبکه افق افزود: ما در حال تولید مستندهایی هستیم که حقایق و واقعیت های ناگفته از انقلاب اسلامی را بیان کند و موضوعاتی را که در آن رخ داده است، برای نسل جوان به ویژه جوانان دهه ۷۰ و ۸۰ تبیین کنیم.

صادق یزدانی در پایان عنوان کرد: دو برنامه تلویزیونی دیگر نیز برای کنداکتور شبکه افق در نظر داریم اما زمان پخشش مشخص نیست؛ یکی از آن ها برنامه «هموطن» است که سعی دارد به موضوعات اجتماعی بپردازد و دیگری برنامه «و اما امروز» است که قصد دارد موضوعات مبتلابه این ایام را بررسی کند و با خانواده هایی که به نوعی در شکل های مختلف درگیرش بودند به گفتگو بپردازیم، در واقع قرار است این برنامه گفتگو محور و تلویزیونی شکل بگیرد.

رییس شبکه افق فارغ التحصیل رشته ارتباطات دانشگاه صداوسیما است و سابقه گویندگى، تهیه کنندگى، مستندسازى و کارگردانى در شبکه هاى سیما و صدا را دارد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است