توزیع بیش از هزار تُن کاغذ ایرانی بین ناشران کشور | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶

توزیع بیش از هزار تُن کاغذ ایرانی بین ناشران کشور

علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران از توزیع بیش از هزار تُن کاغذ ایرانی بین ناشران کشور خبر داد.

توزیع بیش از هزار تُن کاغذ ایرانی بین ناشران کشور

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در بازدید از کارخانه چوب و کاغذ مازندران از توزیع بیش از هزار تُن کاغذ ایرانی بین ناشران کشور خبر داد.

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در حاشیه بازدید از کارخانه چوب و کاغذ مازندران گفت: امروز بازدید از کارخانه چوب و کاغذ مازندران و خط تولید کاغذ تحریر در راستای قراردادی که خانه کتاب و ادبیات ایران و این کارخانه برای تامین ۷ هزار تن کاغذ ناشران کشور تا پایان سال دارد، انجام شد. در این بازدید با مسئولان کارخانه درباره کیفیت کاغذ و فرآیند تولید آن و همچنین روش‌های ارتقای کمّی و کیفی آنچه برای نشر کشور از سوی این کارخانه تامین می‌شود، گفتگو شد.

وی در پایان بیان کرد:‌ طی قراردادی که خانه کتاب و ادبیات ایران با این کارخانه دارد، تاکنون بیش از هزار تُن کاغذ دریافتی را بین ناشران کشور توزیع کردیم و مرحله به مرحله درحال دریافت و توزیع این کاغذها میان ناشران هستیم. تعامل و رفت و آمد میان مجموعه مصرف‌کنندگانی که خانه کتاب و ادبیات ایران واسطه دریافت کاغذ آن‌هاست با تولیدکننده، زمینه‌ساز ارتقای کیفی کار خواهد شد و انتقال نظرهای آنان کمک می‌کند که ادامه مسیر راحت‌تر و سریع‌تر طی شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است