اسامی اعضای هیات علمی پانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد

اعضای هیات علمی پانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد منصوب شدند

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی احکامی جداگانه اعضای هیات علمی پانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد را منصوب کرد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی احکام جداگانه‌ای محمدرضا سنگری، حسین فتاحی، اکبر صحرایی، حمید حسام، محمد سرشار، حجت الاسلام و المسلمین سعید فخرزاده، راضیه تجار، وجیهه سامانی و مهدی کرد فیروزجایی را به عنوان اعضای هیات علمی پانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: «بنا به پیشنهاد معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و با توجه به سوابق و تجارب ارزنده شما در زمینه ادبیات داستانی، به موجب این حکم، به عنوان «عضو هیئت علمی» پانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد منصوب می شوید.

شایسته است بر اساس وظایف مندرج در آیین نامه مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص این جایزه، اقدامات مقتضی را به نحو احسن، به عمل آورید.»

پیش از این نیز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی وجیهه سامانی را به عنوان دبیر علمی پانزدهمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد منصوب کرده بود.

انتهای پیام/