پخش «مدرسه همت» از شبکه افق | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۳۰

پخش «مدرسه همت» از شبکه افق

ویژه برنامه «مدرسه همت» به مناسبت هفته دانش آموز این شب ها به صورت زنده از شبکه افق سیما پخش می‌شود.

پخش «مدرسه همت» از شبکه افق

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی شبکه افق سیما، ویژه برنامه «مدرسه همت» به مناسبت هفته دانش آموز هر شب به صورت زنده از شبکه افق سیما پخش می‌شود.

محمد کرد تهیه‌کننده این ویژه برنامه درباره ساخت این برنامه گفت: این برنامه تلاش کرده تا شاخص‌های دانش‌آموز خوب و آموزشگاه خوب را تبیین کند. ما در هر ۶ قسمت برنامه تلاش می‌کنیم تا هر بار به سراغ یکی از آموزشگاه‌ها برویم. قرار بر این است که لحن برنامه شاد، طنز و با زبانی بچگانه باشد.

وی افزود: معیار انتخاب ما در مورد دانش آموز و مدرسه خوب سخنانی بوده است که رهبری در چند سال اخیر به آن توجه ‌فرموده‌اند. از آن سخنان الگو برداری کرده و تار و پود ساختیم و برنامه تولید شده است.

تهیه‌کننده برنامه «مدرسه همت» تاکید کرد: برنامه «مدرسه همت» مانند کلاس درس است. معلمی دارد که همان مجری برنامه است. یکی از آیتم‌های برنامه معرفی موضوع است که موضوع را با نشان دادن فیلم‌های مختلف معرفی می‌کنیم. به عنوان مثال برنامه‌ای که موضوعش ورزش است با کلیپ‌های مرتبط پیش از اجرای استودیو برابر دیدگان مخاطب نمایش داده می‌شود.

وی درباره ارتباط این برنامه با پویش «جانم فدای ایران» گفت: در ابتدا باید بگویم که این برنامه برای بهتر و بیشتر دیده شدن آن پویش ساخته شده و این آیتم‌ها بعدتر به آن افزوده شده است. به همین منظور در بخش‌های مختلف به این موضوع می‌پردازیم.

علاقه‌مندان می‌توانند این برنامه را هر روز هفته جاری از ساعت ۱۸ و تکرار آن را روز بعد ساعت ۰۶:۳۰ و ۱۲ از قاب شبکه افق تماشا کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است