چینی‌ها در دیزنی‌لند شانگهای گرفتار شدند/ خروج به شرط منفی بودن تست | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۰۴

چینی‌ها در دیزنی‌لند شانگهای گرفتار شدند/ خروج به شرط منفی بودن تست

دیزنی لند شانگهای به دنبال سیاست سختگیرانه دولت چین به طور ناگهانی درهای خود را روی مردم بست.

به گزارش صبا به نقل از بی‌بی‌سی، دیزنی‌لندِ شانگهای به جدیدترین مکان برجسته و شناخته شده‌ای در چین تبدیل شد که به لطف سیاست سختگیرانه چین در برابر بیماری کووید صفر، درهای خود را به روی بازدیدکننده ها بست و ضمنا مانع از خروج آنهایی شد که در داخل این مجموعه حضور داشتند. گفته می شود به مردم اعلام شده است تا زمانی که تست منفی بیماری را نشان ندهند اجازه خروج از پارک موضوعی این مجموعه را نخواهند داشت.

این اقدام سختگیرانه پس از آن صورت گرفت که روز شنبه ۲۹ اکتبر، در شانگهای ۱۰ مورد بیماری گزارش شد.

سیاست بحث‌برانگیز چین برای مقابله با بیماری کووید صفر باعث شده است که میلیون‌ها نفر بارها و بارها در مکان‌های غیرعادی گرفتار چنین سیاست هایی شوند.

قرنطینه‌های ناگهانی موجب شده است که مردم برای اجتناب از گیرافتادن در محیط ها از مغازه‌ها از جمله شعبه های بزرگ شهر شانگهای فراری باشند. با این حال، کسانی که در دیزنی لند شانگهای منتظر آزادی خود بودند، می توانستند با یک نکته مثبت خود را تسلی دهند؛ برای کسانی که در شادترین مکان روی زمین محصور شده بودند، بازی در آن مکان همچنان ادامه داشت.

ویدئوهای منتشر شده در شبکه اجتماعی چینی Weibo نشان می‌دهد که پس از اعلام خبر بسته شدن درها مردم به سمت دروازه‌های پارک هجوم آوردند اما دیدند که درها قفل شده است.

تاریخ بازگشایی این پارک مشخص نشده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است